Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag hittade mask hos min katt idag (jag letade inte direkt men det var mycket svårt att undvika den :meh:), så nu är frågan - borde jag...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Jag tänkte köpa en hund men har ingen aning vilken ras som passar egentligen. Jag har haft både schäfer och labbar tidigare men det var...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Har skaffat en 9 månaders tik som är väldigt alert och håller bra koll på mig när vi är ute. Nu har jag henne lös i princip överallt och...
2
Svar
34
· Visningar
3 090
Senast: Amk
·
Övr. Hund Vi bor i parhus och delar infart med våra grannar. De har en dobermann som fta behöver ut och bajsa på nätterna- och de släpper ut honom...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 917
Senast: YorkWann
·
Hundavel & Ras Tiken ska ju gå MH eller BPH och jag velar lite över hur jag ska göra. Hon är nu drygt 1,5 år. Till våren blir hon två. För sent att...
2
Svar
20
· Visningar
1 782
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag har fått ett nytt jobb som jag börjar på i mitten av januari, och lilla Bruce kommer troligtvis behöva dagpassning på heltid för...
2
Svar
29
· Visningar
2 261
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Nu börjar det äntligen vara dags för valpköp! Jag har länge (3 år) letat efter en till tollare, har på dessa år känt att det bara har...
Svar
2
· Visningar
4 074
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Hej Behöver lite tips på hur vi kan hindra vår valp Ascot, 8 mån, från att äta bajs (även hundbajs). För snart 4 veckor sen hade...
Svar
14
· Visningar
6 575
Senast: hastflicka
·
P
Övr. Hund Nu är jag och sambon inte lite trötta på våra hundar :devil: En helt vanlig dag kan se ut så här: 05.00 Sambo kliver upp och rastar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
76 533
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej jag är så orolig för min rottweiler hane på 7 år i tisdag kände jag en mjuk knöl under huden på insidan utav låret. Den känns som...
Svar
12
· Visningar
4 894
Hundavel & Ras Schäferprinsessan finns inte mer. Och det är tomt. Prinsessan tog dessutom hand om en dement person i min närhet och gav hen sällskap...
2
Svar
24
· Visningar
2 595
Senast: ainasoja
·
Övr. Hund Ja, min unghund har blivit skotträdd. Innan hoppade han till lite när det smällde, men nu är han rädd - alltså fly i panik...
Svar
11
· Visningar
1 223
Hundhälsa Jag läste någonstans att hundar behöver sova mellan 12-18 timmar per dygn. Och jag tycker nog att Schäfern sover bra mycket. Mina...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 898
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Har ni några tips på ett tunt men värmande täcke att ha till hunden i stallet? Helst som täcker även magen i ett material som inte suger...
Svar
2
· Visningar
467
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa För många år sedan när vår första tax började bli lite gammal och stel i kroppen fick vi tipset att ge honom ett tillskott som hette...
Svar
3
· Visningar
1 007
Övr. Hund Styrelsen var förbi nyss och sa att herr pudel ylar på nätterna (var ute ikväll) vet inte riktigt hur det ser ut på dagarna, ska gå och...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 835
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag vet att det iallafall finns en medlem här på buke som har byggt/renoverat en inomhushall för hundträning. Kanske finns fler som har...
2
Svar
25
· Visningar
5 392
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Är det någon här inne som kan förklara för en nybörjare hur en ska gå till för att träna nosework/doftdiskriminering? Inte för tävling...
2
Svar
24
· Visningar
4 204
Senast: Monstermom
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Jag är usel på att sköta sånt som träningsdagbok - trots att jag vet att jag borde, att det hjälper, och hur kul det är att se tillbaka...
2
Svar
21
· Visningar
2 257
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Nu på morgonen Hur länge ska jag avakta, innan jag gör något? Finns det något jag kan ge honom? Jag håller nu på och byter torrfoder...
Svar
8
· Visningar
4 383
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka