Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag ÄLSKAR dessa trådar och har länge funderat på att göra en egen! Enda sen jag skaffade Alice har planen varit att ha (minst) två...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 072
Övr. Hund Vi har skaffat ny hund, en ganska osäker och mammig unghund. Eftersom vi har barn tänkte vi att vovven får gå ut på morgonen och göra...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund (Så gör man en trådrubrik, eller hur? :D) @Monstermom skrev om mig som nybörjare både på hund och Hund, i en annan tråd, men egentligen...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 056
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Ja vad har ni under skålarna för att skydda golven , behöver tips, har provat olika underlägg men det går igenom när mina slafsiga...
2
Svar
21
· Visningar
3 623
Övr. Hund Det är ju en del av de svenska hundmatsproducenterna (i synnerhet de som gör färskfoder) som har vissa anknytningar till pälsfarmer. Jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 083
Senast: Sol
·
Övr. Hund Ni som har dagmatte/husse till era hundar, vad betalar ni per dag/månad? Har ev. hittat en dagmatte åt herr pudel, vi ska träffas...
Svar
11
· Visningar
942
Senast: pepp
·
Hundhälsa ja, jag talar om nyår. Är det stesolid som gäller? Står på kölista till hundhotellet på arlanda men det lär väl knappast bli aktuellt...
2
Svar
26
· Visningar
1 983
Övr. Hund Jag har en bekant till mig som skaffat valp. Hon har haft den i ungefär en månad och har stött på ett problem. Ofta när hon (eller någon...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Någon här som har erfarenhet av att operera bort dermoid på hund? Tänker främst då om den suttit på ögonlockskanten. Några...
Svar
6
· Visningar
2 064
Senast: fetange
·
Övr. Hund Nya frågor! Hur brukar ni göra när ni tar med hunden till stranden? Hur länge stannar ni där, vad tar ni med, vad gör hunden under tiden...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 345
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det är en jäkla tur att vi inte har piggsvin här hemma i Sverige
Svar
5
· Visningar
2 276
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har kört lite för mycket tungapportering med lillen och sabbat den vanliga apporten. Han griper direkt men tempot in är för dåligt...
Svar
13
· Visningar
845
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 919
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Vet inte om det hör hemma under hundhälsa men det är ju bra för hunden så... Jag behöver tips på bra hundtugg; Nu när jag bara har en...
Svar
14
· Visningar
1 877
Senast: Aroma
·
Hundhälsa Vår hund blev insatt på Metacam vilket vi efter två dygn fick sluta med då magen reagerat med diarre andra dygnet. Vi fick då istället...
Svar
3
· Visningar
6 785
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Min bästa vän, klippan i stormen och världens bästa hund finns inte mer. Han blev 12.5 år. Allt var som vanligt sen bara ramlade han...
2
Svar
33
· Visningar
2 116
Senast: Viva
·
Övr. Hund Min hund har ätit färskfoder på morgonen, och torrfoder kvällen, detta då hennes mage ej fungerar helt hundra på enbart färskt. Hade...
Svar
8
· Visningar
2 185
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Till våren blir jag och sambon med valp (labbe):love: Mot sommaren när valpen är 5-6 mån, tror ni den orkar följa med till vårt...
2
Svar
24
· Visningar
1 845
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Jag har haft min blandras ( bägge föräldrarna är chihuahua men han är inte reggad i SKK ) i 3,5 år nu han är nu 5 år,och jag har kämpat...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hörni, jag föll efter mycket vacklande till föga och köpte ungefär en sån här och tänkte att nu jäklar skulle vi få lite mer fart...
2
Svar
28
· Visningar
2 366
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar