Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver lite hjälp i foderdjungeln. Endast torrfoder är av intresse, tyvärr. Hund 1: Ska endast äta foder med lamm som enda...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 875
Hundhälsa Mitt första inlägg här på många år, nytt användarnamn. Läser i vanliga fall nästan dagligen här på forumet men postar aldrig något...
Svar
3
· Visningar
2 327
Senast: Lona
·
Övr. Hund Mandy och Diva fick prova pa "dock diving" for nagra veckor sedan nar vi var i Californien. Mandy hoppade bara i fran rampen som ar pa...
2
Svar
26
· Visningar
2 000
Senast: Lona
·
Övr. Hund Ja den frågan fick jag av en hundägare förra veckan - Eeeh inget, nej han har inte haft sönder något... Är det vanligt att hundar har...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 666
Senast: NEM
·
Övr. Hund Hej! Har en rottis som är 10 månader och har tidigare varit jättefin i alla lägen. Sen han blev opererad (fraktur) och fick ligga i vila...
2
Svar
39
· Visningar
2 633
Senast: vikkaan
·
Hundhälsa Vår tik var annorlunda igår morse. Hon var stel och mindre villig att röra sig, från att vanligtvis sprattla runt i sängen och väcka...
Svar
6
· Visningar
5 463
Övr. Hund Denna filmen ska tydligen (jag har inte sett den) vara väldigt utbildande. Är det någon som har sett den? Någon som vet var den kan...
Svar
7
· Visningar
641
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag vet att det finns tusen trådar liknande denna. Men jag hoppas att jag kan få lite respons i alla fall! Så just denna rastråd är då...
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag har nyligen köpt en Lyalucka modell stor. Tanken är att den ska sitta i väggen mellan mitt sovrum och den inglasade verandan (som...
Svar
4
· Visningar
6 323
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Nu vänder jag mig till allvetande buke för att se om ni har några erfarenheter av mitt "problem" eller några tips och ideér... Min vita...
Svar
15
· Visningar
11 960
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Hej! Jag är en 12:årig tjej som längtar ihjäl sig efter en hund. Jag har ungefär 2000 kr sparat och sparandet tar sig. Jag har alltid...
Svar
18
· Visningar
2 309
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Hej! Vi funderar på att skaffa en stående eller stötande fågelhund. Det är endast min sambo som kommer att jaga med den, medan jag...
Svar
4
· Visningar
3 172
Hundhälsa Vår Golden genomgår just nu cancerbehandling för mastcelltumör grad 3. Jag har läst att det finns belägg för att en diet med mer protein...
Svar
4
· Visningar
564
Övr. Hund Idag har jag bokat tid. Veterinären kommer hem och tar bort schäferprinsessan :cry: Hon har en cysta i bukhålan. Hon är bukig och hård...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: terrific
·
Hundhälsa Nån som har en hund med pankreatit? Ja, ni får gärna berätta hur ni fick reda på det och så vidare :)
2
Svar
20
· Visningar
2 991
Senast: pepp
·
Hundhälsa Jag har importerat en hanhund med väldigt bra linjer. Tanken var att använda honom i avel då rasens avelsbas är väldigt trång. Så kom...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 943
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Skapar en egen tråd, då jag blir knas på Arraks egna svar som gör mig förbryllad. För 5 år sedan köpte jag min första Arrak-jacka. En...
Svar
7
· Visningar
2 234
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hundskrället har satt i sig närmare 2 chokladkakor 70% Canal 150 ge styck + en stor kaka Fazzer mjölkchoklad, ca 300 ge? Han väger ca 20...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 791
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min Alaska malamute Kima
Svar
0
· Visningar
198
Senast: JeaNette__
·
Hundhälsa Vår (mammas) gammelhund behöver gå ner i vikt då hon lagt på sig lite för mycket senaste åren. Det är inget överdrivet men nu när hon är...
2
Svar
30
· Visningar
4 103
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna