hastflicka
Trådstartare
Jag super gillar flera moment i Mondioring (eller ar en del fran French ring?) Bland annat dar det ligger riktigt gott godis som hunden maste ga forbi Nar jag i framtiden skaffar en Malle sa maste jag prova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag super gillar flera moment i Mondioring (eller ar en del fran French ring?) Bland annat dar det ligger riktigt gott godis som hunden maste ga forbi Nar jag i framtiden skaffar en Malle sa maste jag prova.
Kan man inte lägga i en liten tennisboll i maskinerna?Jag har alltid koll
Det är inte min klubb, men så vitt jag vet har de kurser och ett gäng entusiaster. Några från min klubb var där på prova-på och det verkar enkelt att dra igång verksamheten
Själv skulle jag vilja testa flyball med mina, men tennisbollar är lite för stora för dem...
Kan man inte lägga i en liten tennisboll i maskinerna?
Hehe, du får kolla med omkringliggande ridklubbar om de har agilityhinder för hästar .Ja jag tror Monster skulle gilla det också, men han är så jäkla klumpig (har noll kroppsmedvetenhet, allt bakom nacken råkar liksom bara hänga med...) och jag har ingen koll så jag vågar inte prova det.
Det låter jätteintressant!