Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Tiken ska kastreras och jag som är planeringsfreak funderar på eftervårdsperioden. Hur länge är det stillsamma koppelpromenader som...
Svar
7
· Visningar
1 902
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Är det som min skräckbild? -att det är en lång utdragen kamp där hunden kämpar emot in i det sista? Beslutet är taget att det ska ske...
2
Svar
29
· Visningar
4 813
Senast: Lager
·
Hundhälsa Härom dagen blev det akut operation, livmoderinflammation :( Operationen gick bra och de första dagarna hemma har varit relativt lugna...
Svar
6
· Visningar
5 633
Senast: pimy
·
Hundhälsa Jag fick häromdagen ett samtal från en av mina valpköpare om att hon har problem med att få valpen rumsren. Den är jätteduktig med att...
Svar
10
· Visningar
2 697
Senast: Maggie
·
Hundavel & Ras Någon som har det här? Kan ni inte berätta lite om era hundar? Har ni lång eller korthårig? Hur är de i temperament? Arbetsvilja...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 859
Senast: lillebill
·
  • Flyttad
Hundavel & Ras Bara för att jag är nyfiken på rasen så tycker jag det behövs en sådan tråd. :p Vad har ni, lång eller korthårig? Hur är de i...
Svar
· Visningar
N/A
Övr. Hund Ligger vaken och funderar på vad "vi" ska göra med "våra" hundar, så ursäkta att det är lite nattsuddarsvamligt. Lång historia kort så...
Svar
8
· Visningar
1 582
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Min tidigare tråd: http://www.bukefalos.com/threads/veka-mellanhander.1303372/ Nu är hunden min halt igen. Förra gången (ca 1 månad och...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 717
Senast: JosseMandy
·
Hundhälsa Detta är inte menat att handla om mig, min hund eller hur vi gör. Utan jag vill höra allmänt om hur ni andra tänker om detta med motion...
2
Svar
36
· Visningar
3 014
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Apropå min förra tråd så har jag funderat lite. Är ju många kloka här inne, med många olika åsikter, så tänkte passa på att fråga vad ni...
Svar
17
· Visningar
2 297
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hej! Är det någon här som har erfarenhet av soft coated wheaten terrier? Eller äger en? Berätta gärna mycket om personligheten och egna...
Svar
12
· Visningar
3 156
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jaha, vad säger ni, är det dags att dra upp riktlinjerna för nästa tävlingssäsong? Nu går årets tävlingssäsong mot sitt slut och kanske...
2
Svar
25
· Visningar
1 750
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Vi håller på och ensamtränar sambons hund och har hittills använt oss av Skype för att hålla koll på vad som händer där hemma. Men...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: pepp
·
Hundavel & Ras Har blivit intresserad av rasen, men jag har aldrig träffat någon. Har förstått, att det finns mycket närbesläktade individer i rasen...
Svar
9
· Visningar
2 853
Senast: Nenne1
·
Hundhälsa Jag är hundvakt åt en väns hund just nu och den har chockat mig rejält. Har alltid upplevt den som mjuk och mer introvert än extrovert...
2
Svar
38
· Visningar
2 529
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Den här fantastiska hunden fixar både fri longering, skänkelvikning och spansk skritt. Jag måste säga att jag är imponerad.
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Bison
·
Övr. Hund Någon som byggt egen burinredning i sin bil, kanske tom är godkänd transportör? Då vill jag veta allt! Hur har ni byggt, köpt burar...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: AnnaKarinA
·
Hundhälsa Vad är viktigt att tänka på? Hur åker era hundar i bilen och vad har ni för bil? Visa gärna bilder! :up:
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 593
Övr. Hund Vi klarade appellen!:banana: Okej i ärlighetens namn gjorde vi de ganska kasst (förutom spåret som hon enligt domarna gjorde för en 12...
Svar
1
· Visningar
1 190
Hundhälsa Vill byta från carrier senior till något annat, har testat pure natural nån vecka då jag fick rabatt. Vad tycker ni andra hundägare om...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka