Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Alltså hundbuke, nu vänder jag mig till er med dessa delikata frågor. Finns det hundar som har sidor på Facebook och som inte behöver...
2
Svar
36
· Visningar
3 065
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Jag håller på att bli galen här. Tiken, som är allergisk mot det mesta, har ätit Arion Lax & ris i flera år utan problem. Nu har de...
2
Svar
32
· Visningar
2 364
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Sitter här och känner mig uppgiven. Precis hemkommen från akuten efter att blivit biten i tumnageln så den sprack. Nej, min hund bet...
2
Svar
23
· Visningar
3 486
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa När hunden inte riktigt beter sig som vanligt, och inte är sig själv, när tycker ni att man ska söka vård? MIn hund har varit väldigt...
Svar
11
· Visningar
4 789
Senast: Springer
·
Hundhälsa Hej! Blir snart galen av oro,min lilla tik på 6 år har blodbrist. Men veterinären har inte hittat någon anledning ännu. Levervärdena är...
Svar
19
· Visningar
4 548
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag har ju två dvärgschnauzrar, just nu äter dom Orijen men jag tycker att det är lite dyrt, jag skulle vilja ha ett lite billigare...
2
Svar
22
· Visningar
1 775
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag blir galen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som jag har testat allt. Min dalmatiner gnäller/piper/ylar/skriker i bilen. Den...
2
Svar
29
· Visningar
12 421
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Min 6 månaders Border Collie hane är en jätte go och lydig hund men han är väldigt osäker. Han är självsäker hemma men har ofta...
Svar
6
· Visningar
2 405
Senast: doglover2
·
Övr. Hund Hur högt ska man montera en hundlucka, jag är lite osäker? Luckan är en lyaluckan med innermått på 43,4. Hundarnas mankhöjd är ca 33 cm...
Svar
4
· Visningar
4 483
Senast: zingoo
·
Övr. Hund Vet inte om vi haft någon ullaredstråd här innan? Tycker iallafall att det är dags för en ny isåfall! Ska till Ullared den 16 och undrar...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 379
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Vi har undersökt och tagit prover och medicinerat i ett år nu och hunden läcker ännu. Och det blir värre. Vi kan gå morgon promenad på...
Svar
11
· Visningar
3 921
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Har ni hört talas om retromopsen? Det är en mops där man avlat på långa nosar, efter den standard som fanns förr i tiden. Tydligen...
2 3
Svar
53
· Visningar
22 006
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Har en irländsk setter/golden tik som bara är 1,5 år. I några veckor har vi åkt in och ut från den stora veterinärkliniken. Började med...
Svar
15
· Visningar
2 003
Senast: Maggie
·
Hundhälsa Historien är rätt så lång, så var lite uthålliga! Min tik är 4,5 år gammal. I vintras så blev hon parad och mådde fruktansvärt dåligt...
Svar
16
· Visningar
3 863
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och har funderingar över det här med att importera. Jag har inte hittat några klara eller samlade regler...
2
Svar
20
· Visningar
3 997
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Hundavel & Ras Det börjar väl bli dags för en sådan tråd :) ? Vilka är inne på att skaffa valp - eller omplacering - nästa år? Vad har ni för planer...
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
174 005
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu är det beslutat att det bästa för Leo är att han får flytta. Mkt pga mina krämpor och läkaren sa att jag till 90% kommer behöva...
2
Svar
36
· Visningar
3 174
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej! Tänkte bara förhöra mig lite om någon har haft liknande problem. Har en tik på 6 år som såvitt jag kan se är frisk och pigg. Hon...
Svar
7
· Visningar
3 847
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund imorgon 18.40 ska vår dam på sista veterinärbesöket och jag vet inte hur vi ska kunna promenera hundlösa i fortsättningen. Jag vill ha...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 760
Senast: Quinny
·
Hundhälsa Vill först meddela att veterinärer har undersökt men ingen har kommit fram till vad det kan vara. Min vän har en engelsk cocker spaniel...
Svar
15
· Visningar
3 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka