Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag ger min hund Pondus färskfoder men gillar att ge henne ben eller vingar mm för att hon ska få lite ombyte. Om jag byter ut ca två...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en Jack Russell, dryga året gammal. Hane. Han är riktigt aggressiv vid hundmöte. Har huggit mig i arm/händer flera gånger. Blir...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 825
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Nu har vi varit sugna på hund väldigt länge, men avvaktat pga småbarn och två heltidsjobbande vuxna i familjen. Har varit inne på många...
2
Svar
34
· Visningar
4 326
Övr. Hund Jag har alltid haft Bia bäddar till mina hundar. De har alltid varit överlägset hållbarast och har klarat av i princip det mesta förutom...
Svar
16
· Visningar
4 143
Senast: Duplo
·
Övr. Hund ...apportera gör hon med fast fint grepp men så är det dessa förba...de avslut. Hon springer ut, hämtar fint, kommer tillbaka, men där...
2
Svar
20
· Visningar
1 946
Hundhälsa Var på utställning med min hund i helgen och fick med mig en säck med foder som jag aldrig sett innan. Det kommer från Alg Gutten. Någon...
Svar
3
· Visningar
697
Hundhälsa tänkte kolla här lite ifall ngn varit med om liknande. Min hund, 6 månaders Berner sennen är inte kry! Han ligger bara och sover, drar...
Svar
18
· Visningar
2 457
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag vänder mig nu till er och hoppas att någon har lite kunskap som jag inte har.. Min valp på 4,5 mån har haft en mycket långdragen UVI...
2
Svar
21
· Visningar
4 137
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min kompis hade en samojedhane på prov ett tag. Hon har själv en Malamutetik. Nu ska det visst bli valpar och hanens ägare har sagt att...
2
Svar
21
· Visningar
2 470
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi planerar hundgårdsbygge med syftet att hundarna ska vara i hundgård när vi inte är hemma (dvs främst dagtid när vi jobbar). Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
3 690
Övr. Hund Någon som ska dit? Ska ni ställa ut eller bara titta? Vad har ni för ras ? Ska dit och titta när brorsan och hans tjej ställer ut sin...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: isafore
·
Hundhälsa Det har öppnat en ganska ny veterinärklinik i min stad och efter allt gott jag hört om dem vill jag förstås pröva denna också. Då de...
Svar
4
· Visningar
2 194
Övr. Hund I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious: I alla handleser, det...
2
Svar
32
· Visningar
1 687
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Måste man göra det? Jag tycker att Schäferns klor är litet väl långa men de blir inte längre med tiden utan håller sig som de är. För...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 274
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Under den senaste tiden har jag märkt att min hund har börjat få en typ av inbuktningar (eller vad man nu ska kalla det) på undersidan...
Svar
5
· Visningar
1 651
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Inser att det är väldigt individuellt men när klarade era hundar att vara ensamma ett längre tag? 1 timme? 3-4 timmar? Jag har två...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Tonto
·
Hundhälsa I mars la jag upp den här bilden på Monsters tänder: Idag tog jag den här: Så nu har jag bokat tid för munsanering, det känns...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 936
Senast: Sleepy
·
Hundavel & Ras Jag har en västgötaspets som jag är otroligt glad för. Rolig, kaxig, alert, personlig - jag hade inte kunnat önska mig en bättre hund...
2
Svar
21
· Visningar
2 905
Senast: Lona
·
Övr. Hund Tråden för alla som tränar viltspår, som hobby eller inför tävling/eftersök! Här kan vi diskutera och ge råd om allt som har med...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
36 726
Övr. Hund Jag har nyligen flyttat till hus och tänkte bygga en hundgård till min schäfer-kille. Har alltid haft med mig honom överallt men det...
Svar
2
· Visningar
1 557
Senast: joho
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈