Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I dag hade vi parken full med Border Terriers ... Lisa skulle lara tva nykomlingar att ga fint i koppel. Det det innebar en hel massa...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Finns det expanderkoppel för mindre hundar? Jag går i dag med de stora hundarna i expander i förarbälte men de koppel vi har till de...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 069
Hundhälsa Svärmors fralla valp på 10 veckor har trillat ner från soffan och brutit ena hörntanden. Större delen av tanden är borta, endast en...
2
Svar
28
· Visningar
10 588
Senast: via
·
Hundhälsa Vår ena hund matvägrar..eller han vägrar äta fodret vi bytt till. Skinka, kattmat och leverpastej äter han med god aptit. (Provat ge...
2
Svar
21
· Visningar
6 074
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Kloka bukare, jag behöver bolla lite tankar angående hundägande och tänkte då fråga er om lite råd. :) Jag har precis börjat plugga...
Svar
11
· Visningar
1 888
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Att inte alla hundar kommer överens och accepterar varandra är jag helt med på, precis som med människor så handlar det ju oftast om...
Svar
16
· Visningar
8 607
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Istället för att kapa nån annans tråd så startar jag en egen. Jag har ju två hundar, en vit herdekorsning på 5 år och en irländsk...
Svar
12
· Visningar
1 809
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Hej vill gärna ha tips av er om möjligt. Har en 10 veckors valp hemma som nu plötsligt blivit halv lös i magen. Hon är pigg, äter...
Svar
15
· Visningar
12 281
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo vill skaffa en till hund, men vi är inte säkra på vilken ras vi vill ha. Vad vill vi då ha? Mellanstor, men storlek...
2
Svar
36
· Visningar
2 900
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns något engelskt ord för en korad hund? Man kan ju självklart skriva något om "mentality test" men...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Min hane har spräckt en klo så vi genomlider nu det här med socka - tratt - hålla torrt - hålla rent - få någon sorts plastpåse att...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: Migo
·
Hundträning Hej alla kloka bukare....behöver ha lite tips och råd hur jag ska komma dit jag vill med min hund och träning. Jag har efter några år...
Svar
8
· Visningar
1 278
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har, som en del vet, en rottistik på 4 år! Världens lättaste hund, hänger med på allt, otroligt snäll och tydlig av- &...
Svar
19
· Visningar
1 418
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd på hur jag ska bemöta min valps beteende på promenaderna. Hon är 14 veckor och leker och busar med familjens...
Svar
6
· Visningar
3 837
·
Övr. Hund Jag har insett och landat i att det blrjar bli dags för min fina Plex att vandra vidare pga rädslor. Vardagen fungerar sämre och sämre...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag jobbar deltid för en stor internetbaserad djuraffär, och ibland så hinner en del saker "gå ut" och därmed så kan det inte säljas...
Svar
18
· Visningar
9 203
Övr. Hund Vad tror ni skulle fungera bäst tillsammans, tre hanar eller två hanar och en tik? Jag funderar bara lite löst då jag är så sugen på en...
2
Svar
26
· Visningar
3 663
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Flyttade för ett par dagar sedan och nu står min hund och ylar när hon är ensam :( Inte så konstigt egentligen, ny miljö och allt det...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Hej! Min hund fick en fästing troligtvis igår, och idag när jag tog bort den så kände jag en knöl under huden där fästingen suttit. Hon...
Svar
7
· Visningar
11 112
Senast: karamba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30