Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag håller på att bli galen här. Tiken, som är allergisk mot det mesta, har ätit Arion Lax & ris i flera år utan problem. Nu har de... 2
Svar
32
· Visningar
2 432
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Sitter här och känner mig uppgiven. Precis hemkommen från akuten efter att blivit biten i tumnageln så den sprack. Nej, min hund bet... 2
Svar
23
· Visningar
3 497
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa När hunden inte riktigt beter sig som vanligt, och inte är sig själv, när tycker ni att man ska söka vård? MIn hund har varit väldigt...
Svar
11
· Visningar
4 834
Senast: Springer
·
Hundhälsa Hej! Blir snart galen av oro,min lilla tik på 6 år har blodbrist. Men veterinären har inte hittat någon anledning ännu. Levervärdena är...
Svar
19
· Visningar
4 574
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag har ju två dvärgschnauzrar, just nu äter dom Orijen men jag tycker att det är lite dyrt, jag skulle vilja ha ett lite billigare... 2
Svar
22
· Visningar
1 786
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag blir galen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som jag har testat allt. Min dalmatiner gnäller/piper/ylar/skriker i bilen. Den... 2
Svar
29
· Visningar
12 688
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Min 6 månaders Border Collie hane är en jätte go och lydig hund men han är väldigt osäker. Han är självsäker hemma men har ofta...
Svar
6
· Visningar
2 439
Senast: doglover2
·
Övr. Hund Hur högt ska man montera en hundlucka, jag är lite osäker? Luckan är en lyaluckan med innermått på 43,4. Hundarnas mankhöjd är ca 33 cm...
Svar
4
· Visningar
4 515
Senast: zingoo
·
Övr. Hund Vet inte om vi haft någon ullaredstråd här innan? Tycker iallafall att det är dags för en ny isåfall! Ska till Ullared den 16 och undrar... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 389
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Vi har undersökt och tagit prover och medicinerat i ett år nu och hunden läcker ännu. Och det blir värre. Vi kan gå morgon promenad på...
Svar
11
· Visningar
3 938
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Har ni hört talas om retromopsen? Det är en mops där man avlat på långa nosar, efter den standard som fanns förr i tiden. Tydligen... 2 3
Svar
53
· Visningar
22 026
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Har en irländsk setter/golden tik som bara är 1,5 år. I några veckor har vi åkt in och ut från den stora veterinärkliniken. Började med...
Svar
15
· Visningar
2 015
Senast: Maggie
·
Hundhälsa Historien är rätt så lång, så var lite uthålliga! Min tik är 4,5 år gammal. I vintras så blev hon parad och mådde fruktansvärt dåligt...
Svar
16
· Visningar
3 910
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och har funderingar över det här med att importera. Jag har inte hittat några klara eller samlade regler... 2
Svar
20
· Visningar
4 020
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Hundavel & Ras Det börjar väl bli dags för en sådan tråd :) ? Vilka är inne på att skaffa valp - eller omplacering - nästa år? Vad har ni för planer... 100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
174 125
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu är det beslutat att det bästa för Leo är att han får flytta. Mkt pga mina krämpor och läkaren sa att jag till 90% kommer behöva... 2
Svar
36
· Visningar
3 190
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej! Tänkte bara förhöra mig lite om någon har haft liknande problem. Har en tik på 6 år som såvitt jag kan se är frisk och pigg. Hon...
Svar
7
· Visningar
3 904
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund imorgon 18.40 ska vår dam på sista veterinärbesöket och jag vet inte hur vi ska kunna promenera hundlösa i fortsättningen. Jag vill ha... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 773
Senast: Quinny
·
Hundhälsa Vill först meddela att veterinärer har undersökt men ingen har kommit fram till vad det kan vara. Min vän har en engelsk cocker spaniel...
Svar
15
· Visningar
3 484
Hundhälsa Jag ger min hund Pondus färskfoder men gillar att ge henne ben eller vingar mm för att hon ska få lite ombyte. Om jag byter ut ca två...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Distansritt
  • Enögd häst