Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa En skadad klo som inte ser så rolig ut.. syns bilden? Det hände sent igår kväll, misstänker att han fastnade han i hönsnät. Lite orolig...
Svar
8
· Visningar
1 381
Senast: Nikko
·
Övr. Hund Hej! Jag är ny på hundforumet men med en valp på ingång är det dags för min första tråd på hund :banana::D Valpen i fråga är en hane av...
2
Svar
27
· Visningar
2 516
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lite funderingar såhär på kvällskvisten... Jag har börjat använda smeller "för smellerns skull" med Monster på sista tiden, alltså...
Svar
12
· Visningar
962
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Snubblade in på en hemsida för ett företag som erbjuder diverse rehabtjänster inom hundsektorn, hen som driver företaget kallar sig för...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: isafore
·
Hundhälsa Min labradorhane som är tre har tråkig päls och har egentligen alltid haft. Matt och livlös. Pälsen är glansig och fin på huvudet och en...
Svar
14
· Visningar
5 509
Senast: Sissa
·
Övr. Hund Det är väldigt gott om huggorm i mina hemtrakter, har alltid varit, men nu i sommar var det vääääldigt gott om dem... Antagligen är det...
Svar
15
· Visningar
1 248
Hundavel & Ras Hej där, Jag och min sambo har länge haft funderingar på att skaffa hund och det lutar mycket åt en labbe. Sambon vill ha en liten...
2
Svar
37
· Visningar
22 066
Svar
0
· Visningar
124
·
Svar
0
· Visningar
198
·
Övr. Hund Tänkte bara som en kul grej, att vi kunde berätta vilka hundraser som gjort starkast intryck på oss/fastnat för! Skulle vara kul att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 381
Senast: Monstermom
·
Svar
0
· Visningar
151
Senast: ekvall
·
Svar
0
· Visningar
158
·
Svar
0
· Visningar
147
·
Svar
0
· Visningar
182
·
Hundavel & Ras Vilken ras skulle ni föreslå den som vill ha en lugn och snäll promenadkompis, som vill vara nära och kela men ändå klarar sig lite...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 222
Hundhälsa Jag har använt Feliway till mina katter med mycket gott resultat. Vad har ni för erfarenheter av Adaptil till hunden? /coop
Svar
3
· Visningar
6 145
Senast: Coop
·
Hundhälsa Min hund är nu snart 3 år och löper inte riktigt "normalt" med de vanliga ca 2 gånger per år. Jag är egentligen inte orolig, det är ju...
Svar
3
· Visningar
2 485
Övr. Hund Hur i hela världen ska man klara av att gå vidare när ens allra bästa vän har fått somna in? Snart är det två veckor sedan min älskade...
Svar
8
· Visningar
2 264
Hundavel & Ras Hej! Jag har en fundering när det gäller rasgruppen terrier. Hur lika eller olika är de olika hundarna inom rasgruppen, alltså hur...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras vår lilla vove börjar bli till åren nu, och även om hon är pigg och glad så är hon 12 år. har tidigare haft 2 schäfrar och nuvarande är...
Svar
6
· Visningar
753
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka