Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderar på täcken till hundarna som de kan ha när vi tränar, typ då de ska vänta lite på sin tur, när vi är klara och ska åka hem, lite... 2
Svar
26
· Visningar
1 881
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Min äldsta tik på 13 år har jag försäkrad i folksam. Tyvärr så sänks ju veterinärvårdsbeloppet när dom blir äldre hos folksam och jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 836
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag såg på morgonen att hunden hade en väldigt stor knöl vid analen, ringde veterinären som sa att vi skulle massera bort den och kolla...
Svar
16
· Visningar
37 826
Senast: Elemjay
·
Hundavel & Ras Visst är det någon (flera?) som har Bracco här? Eller kanske någon som känner till RASEN (inte en individ) väldigt bra? Jag vill veta...
Svar
17
· Visningar
3 320
Senast: Daff
·
Övr. Hund Min lilla råtta ska tydligen vara en naturbegåvning när det kommer till agility:o:D så jag känner att jag vill ta tillvara på den...
Svar
18
· Visningar
1 106
Hundhälsa Visat sig att svärmors valp hade förekommande bakterier av giardia. Blev rekommenderad av vet. att ge axilur i 7 dagar. Vi måste...
Svar
1
· Visningar
2 089
Hundhälsa Min hund åkte ner med benet mellan två plankor i lördags. Det gjorde väldigt ont och hon skrek till ordentligt. Ville inte ställa ner...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: LuckyMe
·
Övr. Hund Vi va ute och gick i bokskogen idag, jag tänkte då på att jag har aldrig borstat några fästingar från mina hundar när vi har varit i...
Svar
4
· Visningar
1 071
Hundhälsa Samson, långhårig collie, äter Vom og Hundemat färskfoder. Jag vill dock gärna kombinera med ett riktigt bra torrfoder då han blir...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: Regn
·
Övr. Hund ... exakt hur dumt är det? Vi har en colliehane på 14 månader, språksäker med andra hundar och börjar mogna i huvudet men är långtifrån...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Vår hund har nyss fyllt 1år hon är en BC korsning, jag ska i dagarna köpa nytt foder. Men funderar på om jag ska frångå puppa och gå på...
Svar
2
· Visningar
961
Övr. Hund I dag hade vi parken full med Border Terriers ... Lisa skulle lara tva nykomlingar att ga fint i koppel. Det det innebar en hel massa...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Finns det expanderkoppel för mindre hundar? Jag går i dag med de stora hundarna i expander i förarbälte men de koppel vi har till de...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 216
Hundhälsa Svärmors fralla valp på 10 veckor har trillat ner från soffan och brutit ena hörntanden. Större delen av tanden är borta, endast en... 2
Svar
28
· Visningar
10 670
Senast: via
·
Hundhälsa Vår ena hund matvägrar..eller han vägrar äta fodret vi bytt till. Skinka, kattmat och leverpastej äter han med god aptit. (Provat ge... 2
Svar
21
· Visningar
6 125
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Kloka bukare, jag behöver bolla lite tankar angående hundägande och tänkte då fråga er om lite råd. :) Jag har precis börjat plugga...
Svar
11
· Visningar
1 910
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Att inte alla hundar kommer överens och accepterar varandra är jag helt med på, precis som med människor så handlar det ju oftast om...
Svar
16
· Visningar
8 755
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Istället för att kapa nån annans tråd så startar jag en egen. Jag har ju två hundar, en vit herdekorsning på 5 år och en irländsk...
Svar
12
· Visningar
1 828
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Hej vill gärna ha tips av er om möjligt. Har en 10 veckors valp hemma som nu plötsligt blivit halv lös i magen. Hon är pigg, äter...
Svar
15
· Visningar
12 398
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar