Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras För några år sedan skaffade jag kennel namn, men av olika anledningar har det aldrig blivit att jag avlat och planerna på det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: Lona
·
Övr. Hund hej! Har nyligen köpt min första egna hund, en liten Golden! Han är snart 5 månader! Han är supergo och tycker att vi förstår varandra...
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har börjat titta efter kurser att gå/instruktörer att träna för inför hösten och blir lite förvirrad av allt! Jag har sedan ganska...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: farin
·
Övr. Hund Var och hämtade hem min häst den 6 Juni,var en bra bit att åka och vi hade hundarna med oss,stannade naturligtvis flera ggr under vägen...
Svar
11
· Visningar
2 176
Hundträning Försöker hitta ett bra kontrakt för att ta emot/lämna hund på träning. Eller för all del, långvarig hundvakt. Tips på vart färdiga...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i tankarna att skaffa hund nästa sommar men vet inte riktigt vilken hundras som skulle passa.. Mina krav: - Medelstor...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 154
Senast: Emor
·
Övr. Hund Vår familj består av två människor och tre hundar. Det är jag som har ett stort hundintresse, även om min sambo också gillar hundarna...
2
Svar
27
· Visningar
2 706
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Så småningom ska det bli en ny valp i vårt hushåll. Eftersom jag vill kunna hålla på med apportering så planerar vi en fågelhund av...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag kommer till hösten ha ett par lediga dagar och har svarat på några hundvaktsannonser! Och nu undrar jag hur ni tänker kring detta ...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: terrific
·
Hundhälsa ....i tre veckor pga "benhinneinflammation" (kommer ju aldrig ihåg vad de heter men ni vet va jag menar) som inte vill ge med sig utan...
Svar
14
· Visningar
3 363
Övr. Hund Jag såg en intressant tråd i en kaningrupp på fb, det blev en lång diskussion angående detta. Men tänkte att det skulle vara intressant...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 613
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag funderar på att ta med min hund på en fjälltur där en tur upp på toppen av Kebnekaise är planerad, är det möjligt att en hund orkar...
Svar
15
· Visningar
3 768
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Jag behöver lite idéer när det gäller att aktivera vår hund. Vi har flyttat till Spanien för några månader sedan och för en vecka sedan...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: IdaV
·
Hundhälsa Har en tik som är skendräktig med mjölk efter varje löp, hon är 2,5 år ungefär. Det var någon som sa till mig att risken för...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Kan detta vara tillåtet att göra på grund av att en hane vid tidigare parningar visat sig ha nedsatt fertilitet? FÅR en veterinär ens...
Svar
10
· Visningar
1 703
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa På vinterlovet (ev. även höstlovet om det finns snö då) så ska jag upp till Norge och åka skidor med min hund ( 32kg 50%Schäfer...
Svar
0
· Visningar
693
Övr. Hund Jag är för tillfället i Sverige under två veckor och tänkte passa på att ta med mig en del bra att ha samt information hem. Främst...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Jag blev ju hundägare för en vecka sedan, och mycket är nytt och skakigt, fast det mesta går bättre än väntat. Jag har en fråga...
Svar
11
· Visningar
8 840
Senast: Buck
·
Hundavel & Ras Så småningom kommer crazy cat lady få ge vika för en hund, då sambon vill ha en hund när vardagen ser bättre ut. Så vi har funderat på...
2
Svar
27
· Visningar
6 542
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Lite dålig rubrik, och jag minns inte om jag skrivit om denna "dam" innan. Är inte så aktiv här längre, men när frågorna kommer så blir...
Svar
17
· Visningar
2 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka