Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja, vilka korsningar tycker ni är sötast/bäst? Nu är jag inte så kunnig på hund, och aldrig haft någon av de jag nämner, men de ser iaf...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Vilka udda blandraser har ni stött på? Såg en annons nyss som var en blanding av; staffe, schäfer, rottis, malamute, samojed, karelsk... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 003
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Vill bara fråga, vilken ras tycker ni ser avskräckande ut? Det vanliga är väl amstaff, rottisar, staffar osv... Medan jag tycker att... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 755
Senast: glimmer
·
Hundavel & Ras Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej! Behöver tips på ett foder med högt fettinnehåll men förhållandevis låg proteinhalt. Ska fungera som komplement till VoH puppy...
Svar
16
· Visningar
1 098
Senast: Sol
·
Svar
3
· Visningar
487
·
Hundavel & Ras Söker en atletisk soffvärmare :crazy: Det som önskas *atletisk nog att hänga med på löprundor, cykelrundor och turer med längdskidor... 2
Svar
24
· Visningar
2 662
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa För snart en vecka sedan började min hund plötsligt klia sig väldigt mycket. Kliandet är inte centrerat till någon särskild del av...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag åker ner och ska leka med vallhundarna, och det vore kul att träffa lite Bukefalister när vi ändå är nere! @Monstermom... 2
Svar
24
· Visningar
1 814
Övr. Hund Det var det här med rubriker.... Alltså, jag gillar att spåra, är däremot inte så intresserad av Bruks. Fick då för mig att eftersök... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 035
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Idag har jag en hund som är 5 år gammal, hon är någon slags "kamphund/muskelhund" mix. Jag har haft henne sen hon var 8 veckor. Jag ska... 2
Svar
31
· Visningar
3 547
·
Hundavel & Ras Efter att ha läst lite trådar här och på andra ställen, så började jag undra. Då och då beskrivs raser som "ingen förstahund" och...
Svar
18
· Visningar
2 831
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Imorgon åker vi på road trip söderut igen, den här gången med två övernattningar i Malmö samt två i Listerby, Blekinge. Det ska både... 2
Svar
30
· Visningar
1 847
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag satt och kollade på "Världens bästa veterinär" här i förmiddags och började fundera lite. Detta är en klinik som tar sig an djur som... 2
Svar
28
· Visningar
6 961
Senast: lilinett
·
Övr. Hund jag tänkte fråga er om vad ni tror om följande Jag har en valp på 5 månader. Vi brukar gå in på en liten grusväg som går igenom... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 403
Senast: Lampan
·
Hundavel & Ras Tänkte på tråden om kortnosarna, & folk som inte vill det eller det pga att hundarna ska ställas ut. Vad gör egentligen utställningar... 14 15 16
Svar
309
· Visningar
19 761
Övr. Hund Vad tycker du är viktigt att hunden kan för att den ska lyckas i umgänget med äldre, sjuka, små barn eller inte så hundvana personer...
Svar
14
· Visningar
978
Senast: Lager
·
Övr. Hund Har en stor, snabb hund som gillar att springa. På appellplan börjar hon inte sakta av förrän hon är i höjd med mig vid inkallningar...
Svar
6
· Visningar
732
Övr. Hund Hej! Känner att jag skulle vilja läsa lite roliga saker. Så jag tänkte att vi kanske skulle kunna dela med oss om roliga eller knäppa...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag bor nästgårds men kan inte ta mig dit.:cry: Hade varit super att få kolla in alla duktiga hundar!
Svar
1
· Visningar
419
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?
  • Valp 2025