JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Da tranar man ratt
Jag är så glad
Idag gick ringträningen kanonbra
Han skällde bara lite i början , sen satte han sig ner och tittade på dom andra hundarna
Vi fick bla stå på två led halvmeter i mellan och så skulle en och en gå i tunnels Hundarna va så nära varandra och alla va så duktiga och skötte sig perfekt. Inget skäll och inget stök
Jättebra övning tyckte jag
Hundträning
Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Hundhälsa
Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Hundträning
Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Övr. Hund
I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de...
2
3
4
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Kom precis hem från jobbet. Fy fan vad jag inte gillar bilar. Hann knappt åka ut från parkeringen innnan det började skrapa och ha sig...
Glimra
5 minuter sedan
Svar: 1 341
Visningar: 44 321
Allmänt
Självincheckning i vården
Samhälle Jag tycker att det är rena skiten med självincheckningen. Men jag vet också att mina gamla föräldrar blivit mötta av personal och fått...
Palermo
51 minuter sedan
Hage
Anläggning Nej, man kan inte bränna några ändar på oimpregnerade stolpar, och tro att det ska hålla märkbart längre.
Det är en "gubb-myt". Liksom...
skogaliten
34 minuter sedan
Hagstolpar
Anläggning https://online.fliphtml5.com/tkwd/bnlk/#p=1
Här kan du läsa om hur man bygger bra stängsel. För häst så använder man ju aldrig...
skogaliten
38 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Tittade på Globentävlingarna i öppet arkiv på SVT play, där visar dom bitar ur Lussans kür med Walk on Top. De gör en riktigt mponerande...
Fiorano
42 minuter sedan
Svar: 282
Visningar: 14 917
Grenar