Yep, sa ar det. Mandy ar oerhort mat motiverad
Jag har alltid med godis ut, fast jag inte egentligen skulle behova det langre. Diva behover, sa jag skyller pa det, och rakar vi ut for nagot som definitely KAN bli ett problem jobbar vi pa fotgaende med Mandy ... och ibland vander om. Det har hant att jag varit ute en timma eller langre extra for att ga runt och undvika problem. Det behovs (tack och lov!) inte langre.
Diva gommer sig bakom mig, tack och lov, och ar precis hur nojd som helst att jag tar hand om alla hennes problem. (An odd duck, som Lisa sager om henne
Hon har inte fatt manga rottis gener ... Jag fragade uppfodaren om han var saker pa att hon ar full rottis. LOL
Mandy ar inte, och har aldrig varit, osaker eller aggressive ... Hon vill bara kontrollera situationer och det ar, i hennes ogon, mycket oartigt att sta och stirra, morra, eller skalla at en "gammel tant". SA ... hon vill garna uppfostra. Numera har vi nastan inget kvar av det ... utom att hon bara inte KAN stanna bakom mig nar nagot hander. Nu nar jag sett min kompis Lisa (som inte ens har halsband pa sin flock. Det ar hon som ropar pa valpen pa videon jag postade i "vad gor ni" traden.) lagga dem och stalls sig framfor inser jag precis hur jag ska komma sista biten pa vag.