Djuraffär i Malmö som säljer färskfoder

Det lättaste att köra till därifrån lär väl vara * Länk raderad av moderatorn* eller möjligen * Länk raderad av moderatorn* - de senare verkar bara ha Musch enligt sin hemsida, men det skulle förvåna mig om inte i Jäger Zoo har mer att välja på. Är länge sen jag var förbi där dock, men det är ju inte någon stor omväg om de nu inte skulle ha. Det finns en Grizzly på Burlöv Center, dit är det heller inte just någon omväg. De brukar ha Musch och Bravo. Fel sida om Lund för att jag ska komma på något där (på andra sidan finns det dock en jättebra affär som också har mycket rått tugg, revben, klövar och annat "äckel". ;))

Tänkte föreslå att du passar på att köra en omväg förbi * Länk raderad av moderatorn* när du ändå är så nära, dit brukar jag köra ett par gånger per år och göra av med alldeles för mycket pengar! Men jag vet faktiskt inte om de säljer färskfoder, har aldrig tänkt på det... (För långt hem för att det skulle vara en bra idé för mig att köpa frysvaror i Hörby. :D)
Teba har Vom og Hundemat

Senast ändrad av en moderator:
@Migo
Vifta har nordic om du nu vill ge det :) Annars tycker jag nästan alla djuraffärer här nere säljer färskfoder, olika märken dock på alla.

Det finns ett aktivitetscenter för hundar som ligger mitt emellan Lund och Bjärred. Har för mig att det heter Storegård öppet 7-22, kostar nånting i entréavgift.

Det finns ett aktivitetscenter för hundar som ligger mitt emellan Lund och Bjärred. Har för mig att det heter Storegård öppet 7-22, kostar nånting i entréavgift.
Hundarna kommer vara trötta som djur, aktivering för dem är ett icke-problem efter vallningskurs ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka