Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har några gamla kort på min blandras - få se om jag kommer ihåg att scanna in någon dagDet är det absolut, man undrar ju hur blandningen jag skrev om kommer bli i psyket. Det lär ju gå runt i huvudet på dem hundarna.
Många märkliga blandningar i den här tråden.
Nästan så man önskar att alla haft bilder på hundarna
Måste vara det, helt sanslös korsning verkligenSåg precis en annons på blocket där mamman var amstaff/rottis och pappan amstaff/rottis/bc/samojed/schäfer/ tervurens/malamute/karelskbjörnhund
Hur är det ens möjligt med så många raser i en hund??
Edit:
@Mirre kanske var samma vi såg?
Så fina!Slänger in bilder på hundarna.
Morsan har en labbe/golden/basset griffon dock en tjuvparning så inget planerat. Men en fantastiskt trevlig hund
Svärmor har en:
chihuahua/mops/brioson frisè/jack russel
Vi har en:
Border collie/pointer
Vi skulle inte ens ha hund. Men efter att ha träffat henne och hennes psyke. Wow vilken cool hund. Dock inget jag rekommenderar. Jäklar vilket jobb det krävs. Hon har nog en grov släng av adhd och kräver hjärnaktivering utan dess like. Men jäklar vad kul hon är att jobba med, lättlärd som få.
Träffade en gråhund-dobermann en gång... Mycket märkligt utseende, minst sagt. Förutom att den kvar knepigt byggd var pälsen helt... Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Tänk er en skabbig utblommad maskros, i regn och hård vind.
Den hade alltså dobermannpäls "innerst" och så gråhundens täckhår som stack ut utanför det.
Den var ju... inte helt lugn till sinnet heller, men pälsen är det som verkligen fastnade i minnet.
Hjälp!För kanske 15 år sen köpte morsan i ett svagt ögonblick en valp som var schäfer-labbe-border collie. Kändes mycket rimligt att en skröplig tant skulle skaffa ett sånt dynamo