Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hejsan. Undrar om det finns några här som har erfarenheter av operation av mjuka gommen i Strömsholm eller Ultuna. Behöver lite råd då...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej! Min weimaranertik har diagnostiserats med pankreatit (bukspottkörtelinflammation) för en månad sedan och på återbesöket såg allt... 2
Svar
21
· Visningar
14 157
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Rio är trasig igen :(. Och nu känner jag mig lite rådvill... I fredags skulle vi spåra och innan det gick vi en promenad. Jag värmde upp... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 041
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa Min tik är 18 mån och har löpt en gång. Hennes första löp var väldigt struligt, långdraget och ledde till UVI så jag har diskuterat både...
Svar
18
· Visningar
4 155
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag har stött på några jättehärliga Border Collies. Men i kroppen så olika. Finns det olika varianter? En som är lite lägre och nättare...
Svar
14
· Visningar
1 490
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min kastrathane på 3½ år har dem senaste månaderna börjat att skvätta lite här och var utomhus, alltså tydligt hittar en annan kissfläck...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Allevo
·
Övr. Hund Nu har jag köpt en lydnadsruta och tänkte mina hundar skulle få börja introduceras för den så smått. Hur lägger ni upp det med hundar...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej, jag planerar på att skaffa en egen hund och är lite inne på en Australian shepherd. Har kollat runt rätt mycket och läst en del om...
Svar
8
· Visningar
4 844
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Min härliga, underbara lilla cairnterrier Skroffan finns inte mer. Hon föddes med ett fel på njurarna som gör att de flesta drabbade...
Svar
14
· Visningar
756
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund Har en unghund som dagtid är rätt cool. Hon vaktar lagom inne skäller när det är något tex knackar på dörren. Men när jag slår mig ner i...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: Askur
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig... 2
Svar
23
· Visningar
4 140
Senast: Nirvana
·
Hundhälsa Hej! Postar en fråga åt en vän som frågat mig om råd, men jag har ingen erfarenhet av kastrering av tik så jag vänder mig till er...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min 9 månaders blandras har nu blivit diagnosticerad med OCD i bogleden. Så nu ska jag bestämma om det ska bli operation eller...
Svar
14
· Visningar
8 153
Hundhälsa Lite kvällsångest. Jag oroar mig lite över att jag kommer att ta med mig hundarna till jobbet när sambon avslutar sin "hundledighet" i...
Svar
14
· Visningar
2 313
Hundhälsa En skadad klo som inte ser så rolig ut.. syns bilden? Det hände sent igår kväll, misstänker att han fastnade han i hönsnät. Lite orolig...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Nikko
·
Övr. Hund Hej! Jag är ny på hundforumet men med en valp på ingång är det dags för min första tråd på hund :banana::D Valpen i fråga är en hane av... 2
Svar
27
· Visningar
2 523
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lite funderingar såhär på kvällskvisten... Jag har börjat använda smeller "för smellerns skull" med Monster på sista tiden, alltså...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Snubblade in på en hemsida för ett företag som erbjuder diverse rehabtjänster inom hundsektorn, hen som driver företaget kallar sig för...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: isafore
·
Hundhälsa Min labradorhane som är tre har tråkig päls och har egentligen alltid haft. Matt och livlös. Pälsen är glansig och fin på huvudet och en...
Svar
14
· Visningar
5 549
Senast: Sissa
·
Övr. Hund Det är väldigt gott om huggorm i mina hemtrakter, har alltid varit, men nu i sommar var det vääääldigt gott om dem... Antagligen är det...
Svar
15
· Visningar
1 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär

Hästrelaterat

Tillbaka