Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Nu behöver jag lite rådgivning. Om en vecka hämtar jag hem min jaktlabbevalp från uppfödaren. I hushället finns redan föräldrarnas...
Svar
11
· Visningar
1 769
Senast: Springer
·
Övr. Hund Vi har tre hundar, två små sällskaps/stallhundar och en jakthund, en TRT. Vi har haft många hundar av olika raser, för min egen del har...
Svar
15
· Visningar
1 237
Övr. Hund Jag känner mig inte riktigt hemma i detta forum, men jag letar efter fler sorter av färskfoder och tänkte att ni på Hund är bäst att...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag har problem med min lilla pudelherre som så fort han får se en större hund börjar gapa och skälla efter den. Han drar aldrig eller...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 308
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Min mamma är världens bästa hundvakt, hon har precis gått i pension och säger att hon gärna vill ha vovven mera. Just nu bor dock min...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Erikaa
·
Övr. Hund Hej! Vad är det exakt som krävs för att en hund ska bli Se Bch? Försökte googla men hittade inga "officiella" förklaringar. Hunden i...
Svar
5
· Visningar
4 358
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 363
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tränar ofta agility med hunden ute på gården, han älskar att hoppa och far runt som en virvelvind:D Jag tränar oftast bara med vanliga...
Svar
12
· Visningar
2 236
Senast: PonnynPoni
·
Övr. Hund Jag är med i en Facebook grupp och erbjöd mig att vars hundvakt en vecka för hundra kronor dygnet. Men det tyckte ägna var dyrt. Varför...
Svar
13
· Visningar
2 944
Senast: taccotad
·
Hundhälsa Min hund har nyligen börjat på BARF, och efter att hon vägrade äta MUSH efter bara några dagar av korvarna (hade innan Vaisto Starter...
Svar
9
· Visningar
1 611
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Vi är en familj med tre barn (10, 12 och 14 år), två innekatter, frigående höns och tre hästar. Vi bor stort på landet och en av oss är...
2
Svar
20
· Visningar
3 835
Hundavel & Ras Som oerfaren uppfödare har jag aldrig varit med om liknande, ni bukefalister brukar vara väldigt kloka :) min tik fick valpar för lite...
2
Svar
22
· Visningar
5 006
Senast: Korven
·
Övr. Hund Beställda hem en Neewa Sled dog - X-back, en tolklina, en skidlina och Neewa Joggingbälte då jag tänkt åka skidor med min hund i vinter...
Svar
1
· Visningar
1 488
·
Övr. Hund jag har blivit stämd av den föregående ägaren till min hund. Hon stämmer mig till "hävning av köp". Hon påstår att jag motverkat henne...
2
Svar
26
· Visningar
3 312
·
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Emscifer
·
Svar
0
· Visningar
159
·
Svar
0
· Visningar
284
·
Övr. Hund Antag att du och din hund ska prestera: kanske i en tävlingssituation. Du har förberett dig och hunden efter bästa förmåga men du vet...
2
Svar
23
· Visningar
1 885
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Eftersom att jag är 150 år efter alla andra och äntligen har skaffat en "riktig" smartphone (android, ZTE blade S6 om det har någon...
Svar
9
· Visningar
9 747
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka