Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver lite tips på vilken sele vi ska införskaffa då hon växt ur sin Y-sele. Vi är inte riktigt nöjda med Y-selen då den rör på...
Svar
5
· Visningar
1 722
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras En familj med två yngre tonåringar och en snart 1 åring funderar över hundval. JAG älskar småhundar, skulle gärna ha en långhårig... 2
Svar
25
· Visningar
3 678
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej igen, Ni hjälpte mig förut med hur jag skulle hantera mina nära och kära när det gällde min halta hund och hundvakt osv, det här var...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Erikaa
·
Hundhälsa Detta ämne har väl egentligen tjatats om många gånger, men det var ett tag sedan nu, och nya medlemmar kommer ju hela tiden, så skulle... 2
Svar
24
· Visningar
3 845
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras precis skapat profil här, läst här tidigare bara. Säg till om något blir fel ! :) Något jag alltid lärt hundar är skall, tycker det är...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi ska gå anlagsprov med Frank nästa vecka men spårdomaren har ingen chipläsare utan bad oss ordna fram en. Vart får man tag i en sån...
Svar
12
· Visningar
3 588
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Hej! Min 10-veckors valp är mer eller mindre rumsren, det har bara hänt några olyckor under de veckor vi haft honom. Jag undrar dock...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Jag har en tvåårig kastrerad Aussie som jag tränar aktivt med, snart är tanken att vi ska komma ut på tävlingsbanorna. Vårt problem...
Svar
19
· Visningar
2 946
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Nu grinar jag. Plötsligt har Prinsessan (schäfer, 11 år plus) börjat blöda nosblod. Det är mycket blod och skvätter och droppar...
Svar
8
· Visningar
4 371
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ibland går det inte som man har planerat, ibland kör livet över en och ens planer förvandlas till kaos. Idag har Caoimhe fått somna in... 2
Svar
38
· Visningar
3 082
Senast: Bri
·
Övr. Hund Idag hittade jag en slow motion-funktion på mobilen. Var tvungen att leka lite... Här en stilstudiejämförelse mellan Boss och Fridolf i...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Migo
·
Hundhälsa fast bara sommarlöpet av nån anledning. Hur ska jag bemöta det? Jag har börjat ge en dl mitt på dagen för att det inte ska bli så långt...
Svar
3
· Visningar
3 490
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Har en liten tik på 6 år som senaste månaden har haft lite problem med att ögonen rinner, bara lite och hon är inte röd/svullen...
Svar
2
· Visningar
957
·
Hundhälsa Jag kan ju börja den här tråden med att jag känner mig förföljd av problem med mina djur. :arghh: Valp, nu 22 veckor. Det börjar med... 2
Svar
34
· Visningar
3 705
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag funderar på nästa hund men känner mig lite rådvill. Jag vill ha en hund att träna mycket med, framför allt lydnad, sök, spår men jag... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 962
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Hade anmält Doris till utställning och blev då medlem i SKK för första gången i mitt liv (Har tidigare bara ställt jakthundar eller...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Is
·
Hundavel & Ras För några år sedan skaffade jag kennel namn, men av olika anledningar har det aldrig blivit att jag avlat och planerna på det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: Lona
·
Övr. Hund hej! Har nyligen köpt min första egna hund, en liten Golden! Han är snart 5 månader! Han är supergo och tycker att vi förstår varandra...
Svar
4
· Visningar
1 527
·
Övr. Hund Jag har börjat titta efter kurser att gå/instruktörer att träna för inför hösten och blir lite förvirrad av allt! Jag har sedan ganska...
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka