Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej där, Jag och min sambo har länge haft funderingar på att skaffa hund och det lutar mycket åt en labbe. Sambon vill ha en liten... 2
Svar
37
· Visningar
22 196
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Nikko
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Nikko
·
Övr. Hund Tänkte bara som en kul grej, att vi kunde berätta vilka hundraser som gjort starkast intryck på oss/fastnat för! Skulle vara kul att... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 397
Senast: Monstermom
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: ekvall
·
Svar
0
· Visningar
159
·
Svar
0
· Visningar
149
·
Svar
0
· Visningar
189
·
Hundavel & Ras Vilken ras skulle ni föreslå den som vill ha en lugn och snäll promenadkompis, som vill vara nära och kela men ändå klarar sig lite... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 239
Hundhälsa Jag har använt Feliway till mina katter med mycket gott resultat. Vad har ni för erfarenheter av Adaptil till hunden? /coop
Svar
3
· Visningar
6 361
Senast: Coop
·
Hundhälsa Min hund är nu snart 3 år och löper inte riktigt "normalt" med de vanliga ca 2 gånger per år. Jag är egentligen inte orolig, det är ju...
Svar
3
· Visningar
2 537
Övr. Hund Hur i hela världen ska man klara av att gå vidare när ens allra bästa vän har fått somna in? Snart är det två veckor sedan min älskade...
Svar
8
· Visningar
2 323
Hundavel & Ras Hej! Jag har en fundering när det gäller rasgruppen terrier. Hur lika eller olika är de olika hundarna inom rasgruppen, alltså hur...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras vår lilla vove börjar bli till åren nu, och även om hon är pigg och glad så är hon 12 år. har tidigare haft 2 schäfrar och nuvarande är...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har lite drygt två veckor kvar på semestern och undrar nu vad vi ska hitta på .. Vi har tänkt på en roadtrip inom sverige (söderut) med...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: ponilover
·
Övr. Hund http://nyheter24.se/debatt/798990-cesar-millan-borde-inte-fa-plaga-hundar-i-svensk-tv Håller ni med artikeln? 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
67 429
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hej! I min familj har vi en tollare som är ganska precis 11 år och 5 månader. Hon är alltså ganska gammal men jag hoppas att hon ska...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej, Nu när familjen bestämt sig för att skaffa hund är vi nu ute på rasjakt, vilket jag upplever som nästintill omöjligt! Så jag...
Svar
11
· Visningar
2 038
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund En "dokumentär" i två delar som jag snubblade över på svtplay...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej allihopa! Har lite frågor om att ha två hundar. Jag har just nu en hund på 2,5 år, och är sugen på en till hund, som jag förmodligen...
Svar
5
· Visningar
770

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • chimera/chimär

Hästrelaterat

Tillbaka