Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det är planen att göra i sommar. Utgångspunkten kommer att vara - tror jag - Storsätra som ligger 5 km från Norska gränsen. Det är ju...
Svar
9
· Visningar
3 824
Senast: Bliss
·
Övr. Hund Sambon och jag har nyss köpt hus, med en ganska stor tomt. Vi har en liten tanke om att bygga en hundgård. Inte för att hunden ska bo...
2
Svar
22
· Visningar
4 823
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hunden är uppvuxen med katter, men med den tåliga sortens katter. Ger tough love en ny innebörd. Jagar katter ute, och är ganska blockad...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Nu kan jag inte länka på mobilen men det finns säkert någon hjälpsam Bukefalist som kan göra det. Läste precis i en av de större...
2
Svar
39
· Visningar
3 349
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har pratat om att skaffa hund ett bra tag. Vi har levt med hundar runt oss hela våra liv och håller på att gå åt i väntan...
2
Svar
29
· Visningar
2 886
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Härjade runt i innerstan för ett tag sedan och blev nästan påkörd av en barnvagn, en märklig barnvagn med två håriga vibrerande bebisar...
Svar
8
· Visningar
10 972
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Vi har en tollare på 8 månader. Hon älskar människor, barn och hundar. Hon har tyvärr lite svårt att hantera sina glädjekänslor som är...
2
Svar
23
· Visningar
3 567
Senast: Lona
·
Hundhälsa För ca ett halvår sen fick min mops en torrfoderbit i halsen. Hon hörkla sig ett tag sen valde mamma att åka in med henne till...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 612
·
Hundhälsa Idag har Qarusell varit hos vetten och opererat bort en knöl som har växt och förändrats de senaste 3 månaderna. Den satt mellan vulva...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: igbest
·
Hundhälsa I januari avmaskade jag Filimon efter att hans lösa mage inte ville ge sig. Trots att han avmaskats två månader tidigare inför resa till...
Svar
18
· Visningar
3 665
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Har ni några betänkligheter kring att tävla en hund som bor tillsammans med en löptik? Min tävlingshund kommer vara färdiglöpt om 1,5 v...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Min foxterrier ficka idag efter röntgen diagnosen att hon har en tumör som gör att hjärtats blod inte kommer fram i den omfattningen att...
Svar
14
· Visningar
4 184
Senast: Nicklas
·
Övr. Hund Någon som vet något bra namn till en jakthund på T? Gärna något som har med växtriket att göra! (sambon tyckte inte tall var något bra)
2
Svar
38
· Visningar
4 291
Övr. Hund Ni som tävlar/t Rallylydnad avancerad klass och högre. Hur stort var språnget från fortsättningsklass tycker ni? Vilka har de största...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
7 481
·
Övr. Hund Vad är anledningen till att valpar under 4 månader ej får införas på utställningsområdet? Är detta nytt eller har det alltid varit så?
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Så otroligt trött på att hund j'veln inte kan sluta vrål skälla och bete sig som en idiot när det går ägare och hundar genom vår gård...
2
Svar
32
· Visningar
4 149
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min ena labbe tycks vara en myggmagnet och dessutom ganska känslig, häromdagen var magen och ljumskarna fulla av ilskna röda bett :(...
Svar
4
· Visningar
3 004
·
Övr. Hund Det började med att en tik hade varit skendräktig och valpat under natten. Buster blev som tokig och var helt galen i henne. Vi la en...
Svar
1
· Visningar
685
Övr. Hund Hej jag har en Engelsk Springer som är Aportör och stötande fågel hund hon blir så upphetsad när vi jagar så hon skäller hela tiden fort...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka