Hundgodis på tub? Hur vill hunden och hundägaren ha det?

Jag satt och sminkade mig och så kollade jag en extra gång på min foundation.... den kommer i plasttub med en pump.Känns snabbt och smidigt att dosera. Gärna får den vara vridbar (så att man vrider själva pumpen så att den låser sig, alltså ingen panik om man tappar locket då det ändå inte kommer pumpas ut i fickan av misstag) samt att man kan skruva av hela pumpen och fylla på självaste tuben. DETTA önskar jag mig!

Bild på hur min foundationtub ser ut:
emiran_201403022365.jpg

En sån tub som @NotlikeI beskriver skulle ju kunna fungera bra! Jag funderade på innehållet går igår kväll, var det @Monstermom som sa något om gele?
Jag tänker mig typ som ett avkok/buljong på valfritt kött. Som man sen kan reducera så det blir koncentrerad smak ock tjockare. Vet inte om det går att göra "geletjockt" utan massa konstiga E-ämnen i dock. Men det får man väl testa sig fram till;) Tänker lite på sån buljong som man kan köpa i typ geleform redan.
Då borde det gå att få mycket smak och en lagom kladdig konsistens:up:

En sån tub som @NotlikeI beskriver skulle ju kunna fungera bra! Jag funderade på innehållet går igår kväll, var det @Monstermom som sa något om gele?
Jag tänker mig typ som ett avkok/buljong på valfritt kött. Som man sen kan reducera så det blir koncentrerad smak ock tjockare. Vet inte om det går att göra "geletjockt" utan massa konstiga E-ämnen i dock. Men det får man väl testa sig fram till;) Tänker lite på sån buljong som man kan köpa i typ geleform redan.
Då borde det gå att få mycket smak och en lagom kladdig konsistens:up:
Tjockt går det bra att göra med gelatin - mycket mer animaliskt går det inte att få när det gäller "förtjockningsmedel" ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 461
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 705
Senast: DizAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar