Färskfoder vs. Torrfoder

Det må låta otrevligt men det känns inte lugnande när ni i princip säger att veterinären är helt fel och att hunden är fet.

Jag har skrivit flera gånger vad jag undrar över men ni pratar om mig och tar upp saker som jag inte ens frågar om. Som när du antog att hunden är fruktansvärt allergisk mot allt och undrar hur övriga valpar mår, och att vi ska prata med veterinären.

När jag sedan säger vad vet har sagt så har ni en helt annan åsikt. Vilket inte ens har med tråden att göra.

Jag blev dumförklarad i en annan tråd här på hund, och skulle redovisa allt ifrån ekonomi till hur långt jag hade till jobbet. Det blir tröttsamt när människor ska läsa in en massa annat och inte tro på det man skriver.
Det vore isåfall inte den första veterinären som tycker att överviktiga hundar är normala. Därmed inte sagt att din hund är överviktigt. Jag har inte sett den.

Det kan nog vara idé att vara uppmärksam på ögonen när ni ger kalkon, är hunden känslig mot kyckling är det stor risk att han är det även mot andra fågelarter :)

Liknande trådar

Hundhälsa Min whippetvalp är ofta lite lös i magen och fiser rätt illa. Hon äter för närvarande Nutra nuggets puppy. Det verkar vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka