Hudfärg på Golden Retriever?

Goldenflickan

Trådstartare
Hej! Har en Goldentik på två år. Såg att hon var väldigt mörk i huden i ljumskarna. Har inte märkt detta förut. Hon har ingen klåda och pälsen är fin. Skall det vara så här, kan hon ha blivit solbränd, eller hur ser era Golden ut? för övrigt är hon lite grisrosa i huden.

Mina korthåriga hundar blir solbrända i ljumskarna och på magen - det blir dom flesta hundar som får någon del exponerad för solen (kanske ligger lite på rygg eller sidan en stund då och då)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: The Beast
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 079
Senast: Rumpnissen
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 297
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka