Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har gett upp mot slyngelns ovana att gnälla/pipa/yla i frustration/förväntan när han tycker synd om sig själv (läs: när han sitter i...
Svar
7
· Visningar
2 277
Senast: Lona
·
Hundhälsa Såg i en annan tråd om tips angående Zylkene och började fundera på "vad" det kan hjälpa mot så att säga. När jag läste om det verkade...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Min sambo och jag diskuterade igår hajk-hunden. Jag har alltid trott att det var Turbo, men sambon sa att det inte var så. Google...
Svar
15
· Visningar
5 671
Senast: dpmatte
·
K
Övr. Hund Igår var jag hos en bekant och träffade henne och hennes mysiga Chow Chow gäng. Tre vuxna hundar och en underbart söt valp på 10...
Svar
14
· Visningar
20 962
Senast: Soffor
·
Övr. Hund Här är då min helt förändrade hund. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.. Förra Söndagen så körde en trimmad bil förbi oss i typ...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 268
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har ett stort problem och det är att min hund är totalt fixerad av vildkaniner. Tyvärr så bor det en stor hög av sådana hemma hos...
2
Svar
23
· Visningar
2 456
Hundhälsa Fick rekommendation av vet idag att behandla lusangrepp på hund med Frontline. Skickade gubben på apoteket o han kom hem med Frontline...
Svar
4
· Visningar
1 563
Senast: aemaria
·
Hundhälsa Beslutet är nästan fattat,men jag vet inte hur jag ska klara det. Bara att ringa veterinären ser jag inte hur jag ska klara! :cry: Vet...
Svar
19
· Visningar
3 592
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Nu är jag ute på väldigt okänt vatten känner jag... :p I alla fall. Jag satt och spånade på vilken hundras jag skulle ha, om jag...
Svar
13
· Visningar
2 414
Senast: Freyja_bus
·
Hundhälsa Min Beauceronhanne (kastrerad) 8 år gammal, har en knöl precis vid analöppningen. Den är inte röd och irriterad och ungefär som ett...
Svar
5
· Visningar
5 850
Hundhälsa Har nyss konstaterat hundlöss på våra två hundar, blä! :yuck: Vet hur jag ska behandla, men hur mycket måste vi sanera och hur...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: aemaria
·
Hundavel & Ras Elvis ska göra MH, troligen nu under sommaren. Vi har ända sedan han var liten haft problem med att han gärna äger föremål och på "fel...
2
Svar
27
· Visningar
3 897
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Som rubriken skriver så har jag just nu VÄLDIGT svårt att bestämma mig för vilken ras jag vill ha - detta för att jag är intresserad av...
2
Svar
36
· Visningar
3 407
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ny fråga. Min vänninas hund biter sönder allt på 3 sekunder. Dummys av skinn nix det håller inte heller. Hon har ett extremt driv och...
Svar
7
· Visningar
777
·
Övr. Hund Har ni tips på vart jag får tag i ett halsband där hundens namn + mitt telefonnummer får rum? Vi flyttar in i hus i sommar och där...
Svar
12
· Visningar
2 946
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min Mini har ju lagt på sig lite över ett halvkilo kortisonfetma och behöver gå ner det för att få lättare med sina taskiga lungor och...
2
Svar
26
· Visningar
1 742
Hundavel & Ras http://www.mynewsdesk.com/se/su/pressreleases/foerhistoriska-dna-avsloejar-hundens-ursprung-1164849 Intressant läsning.
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min kompis har en tik som är grymt stark och när hon blir stressad eller uppspelt så drar hon. Eftersom hon drar sönder resårbanden på...
Svar
12
· Visningar
3 304
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vi har en flathane som verkligen har det tufft i värme. På sommaren är det mest simning som gäller som motion, och övrig tid spenderar...
Svar
3
· Visningar
1 154
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka