Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad har ni för erfarenhet av detta? Jag har provar Scalibor, Ceresto, expot mm mm. men jag är inte nöjd med något av dessa... 2
Svar
20
· Visningar
4 418
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Det står helt still när jag ska berätta vad jag just tränade med mina hundar.. Fick förklara hela momentet istället. När jag hade min...
Svar
5
· Visningar
1 004
Övr. Hund Jag har ju blivit med valp och det är fantastiskt roligt, och vi har egentligen bara ett enda problem. Det är att det är en mycket...
Svar
13
· Visningar
1 232
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Hej allihopa! Behöver lite hjälp. Jag ska skriva en uppsats om de vanligaste hundsjukdomarna, eller vanliga hundsjukdomar kanske man ska...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Hur fixar ni hundägandet med ekonomin, tid och allt vad det heter? Jag ska börja plugga till hösten och därmed flytta hemifrån och in i...
Svar
16
· Visningar
5 241
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Frågar åt en kompis. Tycker inte ni att knäna ser avskalade, platta ut? Ska dom inte vara runda?
Svar
2
· Visningar
762
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej hopp! Minns ni mig? Jag har inte varit inloggad på ett gäng år så jag fick onekligen skapa nytt konto nu, men mitt gamla...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Sitter och skrattar för mig själv. I höstas anmälde jag mig till en kurs i longering med hund och de skulle höra av sig när de funnit...
Svar
3
· Visningar
1 534
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Börjar nu bli dags för utställningar för mig och min ett åriga flatcoated retriever. På tidigare utställning i vintras fick vi omdömet...
Svar
3
· Visningar
2 970
Senast: isafore
·
Hundhälsa Jag har en 3 månaders valp hemma som börjar visa symptom på allergi. Han äter idag vom puppy och uppfödaren gav inte det från början men...
Svar
3
· Visningar
752
Övr. Hund Jag hyr ett hus på landet med egen trädgård och har en granne som har sin hund lös, problemet är att ägaren verkar ha dålig pli på... 2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: tanten
·
Hundhälsa Alltså, jag blir tokig! :( Jag har tidigare skrivit en tråd om min tik som blev inkontinent efter sin magomvridningsoperation förra... 2
Svar
29
· Visningar
4 261
Övr. Hund vår lilla jack Russel igår när vi var ute på promenad. Vår lilla Alice var kopplad och de två hundar som gick till attack var lösa. Vad... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 971
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi ska ut på fjälltur om några dagar, och har vant hunden vid att bära sin väska. Mestadels har sambon skött detta, så idag när jag gick... 2
Svar
24
· Visningar
5 118
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Har försökt söka i gamla trådar men inte hittat något konkret. Är det någon foder/valpkunnig här som vet hur det förhåller sig med...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har börjat träna motbetingning med Alice! (Ja, det var på tiden!) Igår tränade vi med bilen, för hon tycker den är obehaglig men...
Svar
5
· Visningar
1 868
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min vovve har tyvärr super känslig mage, den kommer ur balans för minsta lilla. Alltså är godis, eller köttbullar/falukorv mm uteslutet...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Medlemsmöte på klubben i veckan här och jag har i ett svagt ögonblick lovat att fixa lite utmanande lekar för medlemmarna och deras...
Svar
7
· Visningar
1 773
Senast: Is
·
Övr. Hund Hej vet inte hur jag ska ta detta men när jag och en skulle gå hem från affären så blev inte jag då som tur var men min vän anfallen av...
Svar
10
· Visningar
1 589
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Det här är ett så omdebatterat samtalsämne bland hundägare över lag att det förtjänar en egen tråd! :D Vad är era erfarenheter av... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
12 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bichon havanais
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka