Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Inför SBKs Kongress 2015 ligger ett förslag från Förbundsstyrelsen som heter "Revidering av bestämmelser för mentalbeskrivning av hund...
Hundavel & Ras
Min jaktlabbe börjar bli till åren, och det är hög tid att tänka på nästa hund. Jag är jättenöjd med jaktlabben som ras, men vill ha en...
Gravid - 1år Nä asså här går det sådär, vi fick inte till något bra timeat försök nu i december heller på grund av ja… livet typ 🙃 men men, en månad...
Hundträning Hur länge har du haft henne? Har hon fått landa hos dig?
En av mina omplaceringar var ett misshandelsfall som ville sätta efter allt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.