Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Härjade runt i innerstan för ett tag sedan och blev nästan påkörd av en barnvagn, en märklig barnvagn med två håriga vibrerande bebisar...
Svar
8
· Visningar
10 996
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Vi har en tollare på 8 månader. Hon älskar människor, barn och hundar. Hon har tyvärr lite svårt att hantera sina glädjekänslor som är... 2
Svar
23
· Visningar
3 595
Senast: Lona
·
Hundhälsa För ca ett halvår sen fick min mops en torrfoderbit i halsen. Hon hörkla sig ett tag sen valde mamma att åka in med henne till... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 664
·
Hundhälsa Idag har Qarusell varit hos vetten och opererat bort en knöl som har växt och förändrats de senaste 3 månaderna. Den satt mellan vulva...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: igbest
·
Hundhälsa I januari avmaskade jag Filimon efter att hans lösa mage inte ville ge sig. Trots att han avmaskats två månader tidigare inför resa till...
Svar
18
· Visningar
3 724
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Har ni några betänkligheter kring att tävla en hund som bor tillsammans med en löptik? Min tävlingshund kommer vara färdiglöpt om 1,5 v...
Svar
14
· Visningar
1 126
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Min foxterrier ficka idag efter röntgen diagnosen att hon har en tumör som gör att hjärtats blod inte kommer fram i den omfattningen att...
Svar
14
· Visningar
4 213
Senast: Nicklas
·
Övr. Hund Någon som vet något bra namn till en jakthund på T? Gärna något som har med växtriket att göra! (sambon tyckte inte tall var något bra) 2
Svar
38
· Visningar
4 349
Övr. Hund Ni som tävlar/t Rallylydnad avancerad klass och högre. Hur stort var språnget från fortsättningsklass tycker ni? Vilka har de största...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två... 2
Svar
38
· Visningar
7 649
·
Övr. Hund Vad är anledningen till att valpar under 4 månader ej får införas på utställningsområdet? Är detta nytt eller har det alltid varit så?
Svar
14
· Visningar
1 104
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Så otroligt trött på att hund j'veln inte kan sluta vrål skälla och bete sig som en idiot när det går ägare och hundar genom vår gård... 2
Svar
32
· Visningar
4 174
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Min ena labbe tycks vara en myggmagnet och dessutom ganska känslig, häromdagen var magen och ljumskarna fulla av ilskna röda bett :(...
Svar
4
· Visningar
3 007
·
Övr. Hund Det började med att en tik hade varit skendräktig och valpat under natten. Buster blev som tokig och var helt galen i henne. Vi la en...
Svar
1
· Visningar
690
Övr. Hund Hej jag har en Engelsk Springer som är Aportör och stötande fågel hund hon blir så upphetsad när vi jagar så hon skäller hela tiden fort...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Finns det något särskilt som man vill ha som nybliven valpägare? Min kompis fyller snart år och jag skulle gärna ge något hon kan ha...
Svar
7
· Visningar
930
Övr. Hund Jag har gett upp mot slyngelns ovana att gnälla/pipa/yla i frustration/förväntan när han tycker synd om sig själv (läs: när han sitter i...
Svar
7
· Visningar
2 307
·
Hundhälsa Såg i en annan tråd om tips angående Zylkene och började fundera på "vad" det kan hjälpa mot så att säga. När jag läste om det verkade...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Min sambo och jag diskuterade igår hajk-hunden. Jag har alltid trott att det var Turbo, men sambon sa att det inte var så. Google...
Svar
15
· Visningar
5 714
Senast: dpmatte
·
K
Övr. Hund Igår var jag hos en bekant och träffade henne och hennes mysiga Chow Chow gäng. Tre vuxna hundar och en underbart söt valp på 10...
Svar
14
· Visningar
21 068
Senast: Soffor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka