Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Hej!
Nu har jag velat fram och tillbaka i flera års tid vad gäller rasval, så jag tänkte att det är dags att ta hjälp! Jag tycker att...
Hundavel & Ras
Nja, någon hund blir det väll inte än på ett tag. Men skulle kännas bra att få lite vägledning! :)
Undrar vad folk menar när de säger...
Gravid - 1år Nä asså här går det sådär, vi fick inte till något bra timeat försök nu i december heller på grund av ja… livet typ 🙃 men men, en månad...
Hundträning Hur länge har du haft henne? Har hon fått landa hos dig?
En av mina omplaceringar var ett misshandelsfall som ville sätta efter allt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.