AgentCarter
Trådstartare
Jag vet vad det inte blir i alla fallTappt - Kallas det uppehåll i en drivande hunds följande av ett spår då hunden förlorat vittringen och inte längre driver eller följer spåret.[/QUOTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vad det inte blir i alla fallTappt - Kallas det uppehåll i en drivande hunds följande av ett spår då hunden förlorat vittringen och inte längre driver eller följer spåret.[/QUOTE
klTapper ( Det måste man vara när man är på jakt i de stora skogarna)
Jag ville gärna ha ett namn med "Troll" sen kom jag på hur min son säger Troll, eller rättare sagt TRÖLL så det får nog va...kl
TROLLA!
Det är väl klart ni ska ha ett Tröll!Jag ville gärna ha ett namn med "Troll" sen kom jag på hur min son säger Troll, eller rättare sagt TRÖLL så det får nog va...
Värmländska är inte så vackert alla gånger...
Inte att förväxlas med TräckTryck skulle vara ett fräckt namn på en stövare annars Men det kanske blir Tröck på värmländska?
Inte att förväxlas med Träck
Japp det är Tröck på värmländska!Tryck skulle vara ett fräckt namn på en stövare annars Men det kanske blir Tröck på värmländska?
Det blev en Trix!Troll...
Tok http://sv.wikipedia.org/wiki/Tok
Om man går ifrån växter så kanske Tryck, eller Trygg, Trick, Trix (här är jag lite partisk för det hette familjens hund när jag var riktigt liten )
Det blev en Trix!
Fint!Det blev en Trix!
Det vore annars ett bra namn på en tax!Fint!
Kom på, lite sent, att Taxus är idegran. Också ett litet x i det namnet