Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tycker det kanns oklart vad som egentligen galler for tavling av kuperad hund. Enligt skk's hemsida: "Vid prov, tävling eller...
Svar
9
· Visningar
2 261
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har en hund sedan innan, trygg, lugn, stabil och med en bra lydnad (vi är aktiva inom två grenar) som jag skulle säga passar utmärkt...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag har fått intrycket av att det inte är ovanligt med "problemhundar" inom den rasen. Men det är kanske fel?
Svar
13
· Visningar
2 991
Övr. Hund Hej! Kanske ska importera en hund från Egyptien och har en liten fråga ang det. För att flyga hem den måste jag ju ha pass, hur ordnar...
Svar
9
· Visningar
1 562
Hundhälsa Jag och sambon har precis tingat en dalmatiner. Nu är det ungefär tre veckor innan vi ska hämta hem den lilla parveln, men jag skulle...
2
Svar
32
· Visningar
7 526
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Enligt lag får ju inte en hund lämnas ensam hemma i mer än 6 timmar. Men säger lagen något om hur länge hunden ska ha sällskap innan den...
2
Svar
37
· Visningar
8 814
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämt oss för att köpa valp i år. Men det är väl ungefär så långt vi kommit i vad vi kunnat bestämma. Vi har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 686
·
  • Låst
Hundavel & Ras Nu finns det en annons på blocket Sibirien husky/Jack Russel blandningar (utan jaktgener, det ni) parningen är inte gjord första gången...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
198 976
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min schiller har slickat sig mellan tårna på baktassen så det är ett ställe som är hårlöst och lite svullet. Lite irriterad hud med nån...
Svar
7
· Visningar
1 325
Övr. Hund Läste på en Acana fodersäck idag och upptäckte detta. Har nu även förstått att Taste of the wild innehåller det men undrar lite om det...
Svar
11
· Visningar
2 300
Senast: Zanza
·
Övr. Hund Satt och bläddrade på lite på måfå bland olika färskfoder och började plötsligt tänka på det när jag läste om Priima och att det är ris...
Svar
12
· Visningar
4 030
Senast: vallhund
·
Svar
0
· Visningar
357
Senast: JeaNette__
·
Övr. Hund I maj ska jag ställa ut min hund. Eller ja, uppfödaren ska hjälpa mig. Det är en dalmatiner född i slutet på september så han är redan...
2
Svar
25
· Visningar
3 470
·
Övr. Hund Ja varför tycker en del att småhundars aggressivitet bara är att skratta bort? Youtube svämmar över av ilsket morrande chihuahuor där...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 832
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Efter att i helgen plockat 7-10 fästingar vardera på hundarna trots Frontline fick jag idag nya fästingmedlet på recept av veterinär...
2 3
Svar
49
· Visningar
32 015
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Hej bukefolk :) Jag har en husky blandning på 2,5 år som har fått sämre aptit från att kasta i sig maten till att peta en och en kula...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: JeaNette__
·
Hundhälsa Detta har aldrig drabbat mig innan... För 3 veckor sen var vi in till veterinären pga örat, återbesök och behandling ledde till att vi...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min svärmor har två frallor, den ena 7år och den andra strax över 1. Alice, unghunden, har ätit dåligt sedan hon kom. Svärmor har...
2
Svar
24
· Visningar
2 660
·
Hundavel & Ras Vill ha tips på bra stallhundsraser! Har i dagsläget en mops, och gillar hennes energibehov och söker samma sak i nästa hund. Vill...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 716
·
Övr. Hund Blev bortlottad på en rallytävling och står som startnummer R5, antar att R står för reserv. Vad gäller då? Blir man erbjuden plats om...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka