Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Samt expander koppel o är mycket nöjda.
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: kayoba
·
Övr. Hund De flesta som varit med länge i en träningsgrupp har säkert råkat ut för det. En person som blir orimligt sur över att en figge ligger...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: Is
·
Hundhälsa Alice har fått någon konstig hosta! Det är en väsande hosta som slutar med att hon klöker, låter typ som en katt som ska hosta upp en...
2
Svar
24
· Visningar
11 702
Hundavel & Ras Går i hundköparfunderingar och funderar lite på en dsg. Men med ett stort MEN i tankarna. Jag har tidigare fått för mig att detta är en...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund ...Nordic by nature, är det någon som har provat det och vad tycker ni om det. Min hund äter Standart just nu men jag upplever att hon...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: igbest
·
Övr. Hund På onsdag morgon packar vi in oss i bilen och drar till norska västkusten. Vi ska jobba på en mellanstor fårgård (ca 250 tackor) med...
2
Svar
28
· Visningar
2 149
Senast: hagel
·
Hundhälsa Man läser och hör olika hela tiden? Provade att ge min hund fiskolja, men hon reagerar allergiskt på det. Så jag köpte linfröolja till...
Svar
9
· Visningar
8 621
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Tiken var vad jag trodde påväg in i löp för någon vecka sen. Hon blev extra gosig, hanarna reagerade och blev extra luktiga och flörtade...
Svar
18
· Visningar
2 256
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej! Är på jakt efter en träningsväst.. De jag har ögonen på är Hurttas senaste samt Arraks senaste modell. Även Hööks har en som 2 av...
Svar
17
· Visningar
2 216
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag ska på ett bruksläger som min ena rasklubb anordnar nu under våren. Boende ingår i kursavgiften men jag har tidigare inte fått del...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 335
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Har hittat mig en uppfödare nu och om allt går enligt planerna blir vi med valp till hösten/vintern. Uppfödaren började prata om...
Svar
2
· Visningar
2 263
Senast: LaMagia
·
F
Övr. Hund Jag gick med på att vara hundvakt till min morfars 10 månader gamla Perro de Agua Español-hane under tiden som de spenderar ett par...
Svar
6
· Visningar
3 552
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns...
2
Svar
25
· Visningar
3 188
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo (som båda har växt upp med hund i familjen) har för ca ett år sedan flyttat till ett hus på landet och längtan efter...
Svar
15
· Visningar
1 854
Senast: AW
·
Hundhälsa Jag har slagits av att Ladda luktar järn, och det luktar extra starkt vid bakdelen på henne. Har googlat lite och förstått att det kan...
Svar
7
· Visningar
16 410
Senast: Daff
·
Hundhälsa Hur vanligt och hur farligt är det med fettknölar under huden på en hund? Min Beauceron är 8 år, frisk och kry, i fin form etc Men han...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Hundhållningen och kunskapen är långt ifrån densamma som vi har i sverige här i ungern. Här är redskap som stackel, elhalsband osv...
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund En vän har en Rottweilerhane på 1,5 år. Skriver från mobilen så jag drar allt ganska kortfattat. Han fick atros i armbågarna när han var...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundhälsa Måste få dela med mig av den hemskaste upplevelsen någonsin. Visst jag har alltid vetat att det är vissa raser som har problem med...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
18 416
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Finns det nån annan här vars hund behandlas med vetoryl? Vad är era erfarenheter av medicineringen och vilka biverkningar har ni sett...
Svar
9
· Visningar
11 465
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod