Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vi var några som hamnade i diskussion vid ett MH om vad reglerna säger om att hjälpa hunden avreagera efter "spökena". Några tyckte att...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: Dorro
·
F
Övr. Hund ...REJÄLT. Jag älskar min boxerfjant men ibland gör hon mig så förbannad. Jag var på väg att packa in hundarna i bilen, har ryggen till...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 876
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag är med i några hundgrupper på Facebook, och för några veckor sedan var det en kvinna som berättade att hennes hund hade svalt en...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund är nu 7mån och har som rubriken endast en sten nere. Korkat att jag inte reflekterat över det tidigare men i alla fall...
2
Svar
38
· Visningar
3 651
Senast: MattiZ
·
Hundhälsa ahh blir så less... Dagens roman .... Var till veterinären i tisdags och fick bekräftat att Doris nu har kraftig benhinneinflammation...
Svar
17
· Visningar
2 304
Övr. Hund Någon som har ett bra tips? Gärna lätt att ta till sig med inte allt för svårt språk.
Svar
4
· Visningar
529
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag vet att ämnet foder har stötts och blötts åtskilliga gånger här genom åren, men även om jag söker så hittar jag inte riktigt det jag...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa På Nyhetsmorgon tar de upp att priset på djurförsäkringar ökat sedan 2010 och är otydliga i sina villkor...
2
Svar
30
· Visningar
3 087
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vad gör egentligen polisen/tullen med dem? Jag trodde de avlivades direkt men dessa verkar endast behöva gå igenom kontroller...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa fransbulldog skall dom HD röntgas Eller bara patella?? O hjärta
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Häromdagen kom en person hem till oss som inte träffat Monster på ett tag, och hälsade på honom med orden "Tjenare Monster, har du gått...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 121
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Jag ville bara få lite tips och råd angående min tollartik på 9 år. Jag dra mig lite för att ringa vet just nu, eftersom min...
Svar
3
· Visningar
5 778
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en Parson Russel som är 12 år, den senaste tiden har han väckt mig cirka 2 gånger var varannan natt i cirka 1 månad nu vilket...
2
Svar
20
· Visningar
10 728
Övr. Hund Ja, jag har ju varit aktiv på detta forum ett tag nu men lyckas ändå varenda eviga dag se nya användare och nya hundar. Ett fåtal har...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 687
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hur kan man ens tänka tanken?! :rage: Vilken tur att dom inte blev påkörda och är i säkerhet nu...
2
Svar
31
· Visningar
2 060
Övr. Hund Min dalmatiner är typ GUL! :wtf: Har försökt tvätta honom med ett vanligt schampo utan bra resultat. Inför vår första utställning ska...
Svar
4
· Visningar
1 938
Senast: isafore
·
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, hur mycket tid får varje hund själv med husse eller matte? Jag har tänkt på det senaste veckan och kommit...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hur gör ni för att hunden ska förstå om den ska hitta människor eller om det handlar om ett uppletande? I dag insåg jag att min hund...
Svar
16
· Visningar
1 801
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag ger nu Vom till mina två små hundar (under 10kg), men jag har inte råd att fortsätta ge dem det då särbo-livet tär på plånboken.. ;)...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 588
Senast: isafore
·
Övr. Hund Finn fem fel............... http://www.expressen.se/allt-om-resor/fodde-valpar-precis-innan-flyget-skulle-lyfta/ :eek:
2
Svar
23
· Visningar
2 370
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025