Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det har visat sig att min 12 åring har urinsten. Veterinären rekommenderade såklart ett foder mot urinsten och sa att det kunde hjälpa...
Svar
18
· Visningar
6 123
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa I Onsdags fick jag åka akut till Strömsholm med min dalmatiner som helt plötsligt inte kunde kissa. Uratstenar var min första tanke, var...
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sedan våra nya grannar flyttade in har det hänt ett par gånger att besökare hos dem kommit och öppnat vår ytterdörr. Jag har sagt till...
2
Svar
28
· Visningar
2 530
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Frågar för att höra om det är någon som kan hitta ett mönster eller orsak som jag har missat. Här hemma bor det en bearded collie...
2
Svar
23
· Visningar
4 949
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Har en fundering angående färger i hundavel, har ingen kunskap alls inom detta men många funderingar å stor nyfikenhet...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
18 487
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund 18 augusti 2003 skapade jag en tråd här på Bukefalos där jag frågade om någon hade erfarenhet av korthårig collie. Knappt två år senare...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag har ett problem, min hund har i princip varit problem fri och enkelt att ha att göra med. Tycker jag, då han alltid lyssnar på mig...
Svar
14
· Visningar
2 720
Senast: MattiZ
·
Hundavel & Ras Inviger mitt nya medlemskap på buke med att starta ännu en ras tråd...... Men efter att läst era kloka svar o diskussioner i årtal kan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 871
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Min tik har veka mellanhänder. Väldigt veka i mina ögon. Har inte varit särskilt oroad förut, hon har aldrig haft problem av det. Men...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 447
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hej alla hund/kombiägare! HUR har ni löst utrustningsfrågan? Jag får ÄNTLIGEN hem min nya bil imorgon. I den har vi satt in en dubbelbur...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Hej! Vilken modell på sele tycker ni är bäst för hunden ergonomiskt? Jag tänkte börja springa lite med min hund. Tittat på hurttas nya...
2
Svar
20
· Visningar
3 585
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund I morse såg jag ett klipp på en skadad gatuhund, en liten valp, och grät som ett litet barn. Några av er kanske har sett det men jag...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Med risk att folk kommer tycka både det ena och det andra lägger jag nu upp en video och vill fråga er om någon har erfarenhet av...
Svar
11
· Visningar
4 345
Senast: OUL
·
Övr. Hund Min kollega är hundvakt åt en vän. Hon ska lämna hunden på hunddagiset som är kombinerat hundpensionat, en helg då hon inte har möjligt...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Om det är slumpen att hundarna gick just dit eller att de kände på sig nåt, det får var och en fundera på. Det var låter oerhört fint i...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Nyligen såg jag en transportbur som man kunde dra som en vanlig resväska på hjul. Min hund är liten och jag reser en del så jag blev...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej! Jag och min sambo funderar på att skaffa hund någon gång inom en relativt snar framtid och vi funderar alltså därför på vilken ras...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 115
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Tänkte kolla om det är någon som säkert vet om det är rätt eller fel att raka en keeshond. Uppfödaren sa att man absolut inte fick men...
Svar
11
· Visningar
3 471
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Mitt allra första postade inlägg (trots att jag läst måååånga år och tycker mig ha koll på några användare). Som frågan lyder. Till er...
2
Svar
20
· Visningar
6 537
Senast: Nutshell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar