Jag kan absolut inte tänka mig att det är bekvämt att vandra långa sträckor i skog eller någon annan stans i gummistövlar. Svettigt, stelt och obekvämt.
Jag väntar också på bra tips!
JAG tycker det är bekvämt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan absolut inte tänka mig att det är bekvämt att vandra långa sträckor i skog eller någon annan stans i gummistövlar. Svettigt, stelt och obekvämt.
och att goretex-skor ska impregneras för att hålla längeGoretexskor är det allra bästa. Att tänka på är att inte stoppa dem i tvättmaskinen utan rengöra dem förhand. Annars försvinner effekten av goretexen snabbt. De jag har är Reebok, men det finns många märken att välja på i olika prisklasser.
Fast, gummistövlar förlorar mot Salomon, även om man har schyssta stövlarDet går alldeles utmärkt, bara man har ett par bra stövlar. Jag gick minst 60 mil i mina förra jaktsäsongen och lär gå lika långt kommande säsong också![]()
Fast, gummistövlar förlorar mot Salomon, även om man har schyssta stövlar![]()