Gick allt bra?Imorgon ryker tanden, håller tummarna att allt går bra med lillen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick allt bra?Imorgon ryker tanden, håller tummarna att allt går bra med lillen.
Gick allt bra?
OT och jag är bara nyfiken; vad är det för ras :-)?Riktigt gamla hundar kan vara känsliga för narkos och vissa raser är känsligare för narkos än andra. Men att avstå sövning på en 10 veckors valp trots att den brutit av en tand så pulpan är blottad för att "det är riskabelt med sövning" är bara bullshit, quite frankly.
Jag har en ras som är ökänd för att vara svår att söva, eller rättare sagt, svår att få att vakna efteråt... men inte tusan hade jag låtit hunden lida om han gjort sig illa så att vetten rekommenderade sövning. Rent krasst och kallt sätt så är det bättre att man tar risken och söver, och riskerar ett potentiellt dödsfall (där hunden lär dö under narkos och därmed inte lär uppleva obehag av det) än att man låter hunden gå runt och ha ont och hoppas att det ska lösa sig själv.
Det står i trådstarten att det är en fralla.OT och jag är bara nyfiken; vad är det för ras :-)?
Det är en borzoi.OT och jag är bara nyfiken; vad är det för ras :-)?
Aha.Tror hon menar @iNHALE