Antal kiss inomhus idag: 5.
Antal kiss utomhus idag: troligen färre.
Hon kissade när jag sov, hon kissade när jag höll på att lägga upp frukost åt henne och tänkte att hon inte borde behöva ut, hon kissade när jag körde bil och inte kunde ta ut henne, hon kissade första gången jag gick ut till tvättstugan för att tvätta det hon pissat på i bilen och hon pissade andra gången jag gick till tvättstugan (upptäckte jag när jag trampade rakt i kisspölen).
Nu ligger hon på mig i sängen och piper för att hon inte kan koppla av. Vet inte varför det är så jäkla omöjligt att koppla av idag. Jag tycker att vi gjort allt som vanligt ungefär, men tidigare idag kunde hon inte koppla av förrän hon hoppat rakt på en sovande Aysu och fått en rejäl tillsägelse... Då hade jag försökt lugna henne ett bra tag eftersom hon var för övertrött för att kunna tänka klart. Gah!
Tur att inte alla dagar är såhär. Hoppas att imorgon blir bättre... Nu har hon precis druckit massor, efter en hel del nattligt bus. Hon kommer utan tvekan vakna inatt och vara kissnödig. Håll tummarna för att jag också vaknar då så att jag slipper torka kiss det första jag gör imorgon.
----
Tillägg: hittade en liten snigel(!) i sängen nu också. Den kom nog med in med någon pinne... Tror inte hon försökt äta den, hoppas jag. Hon försöker mest äta sten, något som gjort att hon nu skadat en tand lite, själva spetsen är av... Nåja. Hon verkar sova för tillfället...