Åh, du får gärna ta lite gratisprover till mig nästa gång @RostKaptenen
Gillar Pommys grejer skarpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hjälper att ta med sig en söt valp in i butiken Fungerar faktiskt på fler ställen har jag märktÅh, du får gärna ta lite gratisprover till mig nästa gång @RostKaptenen
Det hjälper att ta med sig en söt valp in i butiken Fungerar faktiskt på fler ställen har jag märkt
Det hjälper att ta med sig en söt valp in i butiken Fungerar faktiskt på fler ställen har jag märkt
Jag och mor var förbi Ullared en sväng igår
Lite nytt från sist jag var där var att de fått in mycket Hurtta-saker!
För min del blev det Hurttas gula träningsväst (har den svarta sedan tidigare) för 199:-, en flytväst (Hurtta Lifeguard) till hundarna för 199:-, en "koppeldelare" så att man kan gå med två hundar i ett koppel och lite hundgodis Köpte faktiskt mestadels kattgodis, för det är mer kött i det och bra mycket billigare
Hurttagrejerna de hade fått in var förutom det jag köpte var bl a: reflexvästar och reflexset, fleecetäcken (med "overall"-framdel), vintertäcken, regntäcken, kyltäcken, selar av den gamla y-modellen och d-modellen, halsband fasta och halvstryp, koppel.
Tycker att de hade minskat BoT-utbudet till förmån för Hurtta.
Attans! Jag är inget Hurtta-fan, men däremot skulle båda mina hundar vilja ha en garderob med BoT Jag ska dit dagen innan Tvååker, hoppades på att kunna få med mig åtminstone varsitt nättäcke till hundarna..Jag och mor var förbi Ullared en sväng igår
Lite nytt från sist jag var där var att de fått in mycket Hurtta-saker!
För min del blev det Hurttas gula träningsväst (har den svarta sedan tidigare) för 199:-, en flytväst (Hurtta Lifeguard) till hundarna för 199:-, en "koppeldelare" så att man kan gå med två hundar i ett koppel och lite hundgodis Köpte faktiskt mestadels kattgodis, för det är mer kött i det och bra mycket billigare
Hurttagrejerna de hade fått in var förutom det jag köpte var bl a: reflexvästar och reflexset, fleecetäcken (med "overall"-framdel), vintertäcken, regntäcken, kyltäcken, selar av den gamla y-modellen och d-modellen, halsband fasta och halvstryp, koppel.
Tycker att de hade minskat BoT-utbudet till förmån för Hurtta.
Attans! Jag är inget Hurtta-fan, men däremot skulle båda mina hundar vilja ha en garderob med BoT Jag ska dit dagen innan Tvååker, hoppades på att kunna få med mig åtminstone varsitt nättäcke till hundarna..
Kanske ska testa en väst då! Jag brukar känna sig så obekväm i västar, men det är onekligt smidigt att ha.. Flytvästen skulle jag kunna tänka mig ja! Har en sedan innan, men har ju två hundarNej, samma här.. Gillar deras västar skarpt dock, och flytvästen verkar bra Gillar att det är med rejäl magplatta osv.
Jag kollade inte så noga på BoT-utbudet, men jag tror inte de hade så mycket grejer kvar.. Såg mest ut att vara till människa/häst :/ Men @Emuliiaa kanske kan slänga ett öga på det på fredag?
Åh, idag har jag shoppat! Är väldigt nöjd! Saknade dock BoT Och Svenska djurapoteket athlet fanns bara i tabletter Och inte speciellt billigt. Bilder kommer när jag kommer hem!
2 läderkoppel 99 kr/st
2 Hurtta limiterad edition halsband 99 kr/st
Hurtta fleeceoverall 199 kr
Ofodrad regnoverall 70 kr
2 kg leversnittar 25 kr
Mini frolic 30 kr
Doggy feelgood 3 för 30 kr
3 olika "dentastix" sorter, 17 kr/st
3 leksaker, 10 kr 20 kr 40 kr
Vetegroddolja 70 kr
Öronrens 60 kr
3 rullar bajspåsar 8 kr/st
2 rullar bajspåsar 5 kr/st
2 reflexvästar 25 kr/st
Spårlina 80 kr
2 nylonben 19 kr/st
Det kommer, jag lovar kommer hem imorgon kväll, så antingen då eller söndag. Håll utkik!Åh, bilder önskas!! Ska dit på tis.
Åh, idag har jag shoppat! Är väldigt nöjd! Saknade dock BoT Och Svenska djurapoteket athlet fanns bara i tabletter Och inte speciellt billigt. Bilder kommer när jag kommer hem!
2 läderkoppel 99 kr/st
2 Hurtta limiterad edition halsband 99 kr/st
Hurtta fleeceoverall 199 kr
Ofodrad regnoverall 70 kr
2 kg leversnittar 25 kr
Mini frolic 30 kr
Doggy feelgood 3 för 30 kr
3 olika "dentastix" sorter, 17 kr/st
3 leksaker, 10 kr 20 kr 40 kr
Vetegroddolja 70 kr
Öronrens 60 kr
3 rullar bajspåsar 8 kr/st