Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tidigare bara erfarenhet av små hundraser Nu har jag en hund på 5 månader som är av stor ras. Han blir ca 70 cm hög när han är...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Det är jättekul osv att ha två hundar och enligt mig komplicerar det inte livet i stort att ha två istället för en. Förutom under...
2
Svar
34
· Visningar
2 626
N
Övr. Hund Jag är nyfiken om att få höra om era största floppar på lydnadsplanen under tävling ;) För visst måste det finnas någon som gjort...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 897
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej! Ny användare här inne! :D Jag går med tankar på att skaffa mig en liten hund (mindre storlek). Jag är 20 år och studerar...
Svar
13
· Visningar
1 737
Hundhälsa Ännu en fodertråd från mig. :nailbiting: I måndags hämtade jag hem en Aussie valp. Han blev nio veckor igår. Problemet vi har är att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 671
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Behöver hitta ett billigt bra foder. Gärna ett som finns på zooplus där jag ändå beställer till min egen. Idag äter den det absolut...
2
Svar
20
· Visningar
2 167
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras och gärna era hundar också :) Som ganska ny på hund har jag blivit väldigt nyfiken på alla olika raser som finns representerade här...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 977
Senast: JeayL
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Hjälp mig hitta på roliga variationer på nosaktivering, tack! Min standardövning är att skaka något skåp tills det ramlar ut en 3-4...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min fundering är om en hund kan känna sig bortstött om jag t.ex. är hundvakt åt en annan hund och har den hemma hos mig. Eftersom att...
Svar
10
· Visningar
1 585
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Ja, vilka korsningar tycker ni är sötast/bäst? Nu är jag inte så kunnig på hund, och aldrig haft någon av de jag nämner, men de ser iaf...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Vilka udda blandraser har ni stött på? Såg en annons nyss som var en blanding av; staffe, schäfer, rottis, malamute, samojed, karelsk...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 928
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Vill bara fråga, vilken ras tycker ni ser avskräckande ut? Det vanliga är väl amstaff, rottisar, staffar osv... Medan jag tycker att...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 726
Senast: glimmer
·
Hundavel & Ras Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej! Behöver tips på ett foder med högt fettinnehåll men förhållandevis låg proteinhalt. Ska fungera som komplement till VoH puppy...
Svar
16
· Visningar
1 090
Senast: Sol
·
Svar
3
· Visningar
484
·
Hundavel & Ras Söker en atletisk soffvärmare :crazy: Det som önskas *atletisk nog att hänga med på löprundor, cykelrundor och turer med längdskidor...
2
Svar
24
· Visningar
2 643
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa För snart en vecka sedan började min hund plötsligt klia sig väldigt mycket. Kliandet är inte centrerat till någon särskild del av...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag åker ner och ska leka med vallhundarna, och det vore kul att träffa lite Bukefalister när vi ändå är nere! @Monstermom...
2
Svar
24
· Visningar
1 803
Övr. Hund Det var det här med rubriker.... Alltså, jag gillar att spåra, är däremot inte så intresserad av Bruks. Fick då för mig att eftersök...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 908
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Idag har jag en hund som är 5 år gammal, hon är någon slags "kamphund/muskelhund" mix. Jag har haft henne sen hon var 8 veckor. Jag ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar