Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har Filimon fått lära sig den hårda vägen att kaktusar inte är något man ska sniffa för närgånget på...
Herregud, hade kunnat betala för att se det Som tur var så sniffade han bara på den och pickade sig i nosen, hade varit värre om han bitit i den och fått käften full med taggar...Vad bra att han lärde sig, när Helix gjorde samma sak blev han bara arg och började bita kaktusen och ju mer den bet tillbaka ju argare blev han. Kantusen är lite skalligare nu
Men det var ett tag sen, numera får växterna hemma vara ifred.
Herregud, hade kunnat betala för att se det Som tur var så sniffade han bara på den och pickade sig i nosen, hade varit värre om han bitit i den och fått käften full med taggar...
Haha! Snacka om studsboll @WildWilma
Ja en kängurublandras är det nogVi funderar på om han fått lite kängurugener från Australien
Hehe, jag kunde inte titta med ljud då jag fick uppfordrande blickar från hunden.. Men vad duktiga ni är!Vi tränar också mest grunder till lydnad, bruks och agility samt försöker att spåra regelbundet förutom vanligt vardagshyffs såklart. Helix är 6,5 månader.
Exempel på några saker är fotgående, ingångar, kontakt, impulskontroll/stadga, apportering (massor av delmoment), fjärrdirgering, targets mm.
Några filmer.
Runda föremål och fotgående mindre bra tillfälle men sånna har vi alla tror jag.
Fjärrdirigering
Gripande/apportering
Pu och Elvis har haft syskondejt!
De är drygt 7,5 månader gamla nu. Fina valpar vi har jag och @Miao