Hund i bil

Frank åker i bur bak. Vi köpte en begagnad Robust-bur som passade perfekt i vår Tiguan, trots lasttröskel. Vi byggde en plattform i cellplats som vi ställde buren på för att kunna öppna luckan. Han trivs kanon i buren och lägger sig gärna och sover om man kör på motorväg, något han aldrig gjorde när han åkte lös i bagageluckan.

Vi hade först tänkt att ha säkerhetsbälte på honom i baksätet, men efter att ha sett Youtube-filmer där selen brister osv så beslöt vi att skaffa bur.

IMG_1608_zpscitfvos2.jpg

IMG_1609_zpslcr9buuy.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: Grazing
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 307
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Jag var inne på apotea nyss för att köpa en tandkräm till vår hund, men det finns ju MASSOR :eek:. Vilken sort rekommenderar ni :) ?
Svar
16
· Visningar
1 206
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag är mitt uppe i att byta foder, främst då ena hunden är lite för tjock. Och jag har stött på samma problem som många andra gör, så...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?