Hund i bil

Frank åker i bur bak. Vi köpte en begagnad Robust-bur som passade perfekt i vår Tiguan, trots lasttröskel. Vi byggde en plattform i cellplats som vi ställde buren på för att kunna öppna luckan. Han trivs kanon i buren och lägger sig gärna och sover om man kör på motorväg, något han aldrig gjorde när han åkte lös i bagageluckan.

Vi hade först tänkt att ha säkerhetsbälte på honom i baksätet, men efter att ha sett Youtube-filmer där selen brister osv så beslöt vi att skaffa bur.

IMG_1608_zpscitfvos2.jpg

IMG_1609_zpslcr9buuy.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 471
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Finns det någon anledning att inte klippa en hund som har tjock päls sommartid? 2 3
Svar
45
· Visningar
2 950
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka