TS har inte bil/körkort och måste alltså först få någon som kan komma till henne och hämta hunden, för att ta den till veterinär.
Okey, då förstår jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TS har inte bil/körkort och måste alltså först få någon som kan komma till henne och hämta hunden, för att ta den till veterinär.
Inlagd på IVA, extrem hjärtklappning.
Är det vanligt aktivt kol? Finns det något kräkmedel man kan ha hemma?Håller tummarna! Så där stora mängder är inte att leka med.
Förhoppningsvis gör dropp och kol susen.
TS har inte själv möjlighet att köra.
Är det vanligt aktivt kol? Finns det något kräkmedel man kan ha hemma?
Atminstone i Stockholms trakten kan man aka taxi med hund. Jag har gjort det flera ganger.
Finns det inte taxi som hundar får åka i? Jag är ibland hundvakt åt en hund med lite olika sjukdomsproblem och jag brukar alltid tänka att jag får ta taxi till veterinären om det krisar, har ärligt talat inte ens tänkt på att hundar kanske inte får åka?!
TS - hoppas det går bra med vovven.
Jag bor mitt ute i skogen, typ 1 mil till närmaste busshållplats. Jag åker taxi ibland o det tar ca 1 timme innan de är här, oavsett om de kommer från Norrtälje, Österåker, eller Stocholm.
Hur mår han?Jag bor mitt ute i skogen, typ 1 mil till närmaste busshållplats. Jag åker taxi ibland o det tar ca 1 timme innan de är här, oavsett om de kommer från Norrtälje, Österåker, eller Stocholm.
Jag har inte hört något än,