Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vilka är vanligaste orsakerna att en hund spyr? Har en hund som spytt en hel del här hemma men ändå är super pigg å busar, dricker å...
Svar
7
· Visningar
3 103
Senast: Lager
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 249
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Två månader kvar tills jag blir med valp och jag är i full gång med att planera den praktiska biten - ha valpen på jobbet. Från början...
2
Svar
29
· Visningar
1 917
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej hej Jag sökte på "barf" men jag hittade inte riktigt rätt, så jag tog mig friheten att skapa en ny tråd. Jag har en liten blandras...
Svar
8
· Visningar
2 192
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Idag var jag med om en episod som fick mig att fundera. Jag satt på huk på trottoaren utanför huset där jag bor och knöt mina...
Svar
17
· Visningar
1 268
Övr. Hund Hej alla! Jag har funderingar på att plugga till veterinär, det hade varit skitkul! Men för mig är det även viktigt att ha hund. Jag...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: Blackfish
·
Övr. Hund På grund foglossning börjar jag få svårt att motionera hunden, det går än så länge 30-40 minuter om jag går sakta och håller mig till...
Svar
18
· Visningar
1 381
Senast: marsve
·
Övr. Hund Ni är många kloka och erfarna hundmänniskor här, så jag tänkte passa på att fråga. Vad är lämpligt pris att ta för en nästan 2-årig...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Meibla
·
Hundavel & Ras Det börjar väl bli dags att planera för nästa års valpköp? Om inte så är det hög tid!!:D Börjar väl med att erkänna mej som världens...
31 32 33
Svar
659
· Visningar
65 367
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Funkar det här med kantarellsök faktiskt för någon? Jag tänkte jag skulle testa lite förra året med min lilla welsh, så jag började...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa skikes, eftersom joggning inte fungerar så bra med kroppen längre. Rullskidor och inlines känns för farligt och...
2
Svar
26
· Visningar
3 423
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Jag planerar att skaffa en till hund om 1,5-2 år ungefär men scoutar redan efter passande raser och kennlar. Jag har idag en golden...
2
Svar
21
· Visningar
1 884
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag blir tokig. Zippo är orange och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå varför. Det började med att att bodde på hundpensionat...
Svar
15
· Visningar
2 172
Senast: isafore
·
Hundhälsa Är just nu på aktuellt med debatt från båda sidor! Intressant värre, tydligen avlas det bara på hundar som inte kan andas i resten av...
Svar
15
· Visningar
1 894
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej, för att vara kortfattad så skriver jag så här: min kära hund har haft ett sår på sin vänstra bröstsida i ca en halv månad. Jag har...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Vi håller på att planera för nästa hund och jag är lite sugen på att testa ny ras. Har i nuläget staffe. Vid samtal med en bekant som är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 882
Hundhälsa Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av cytostatikabehandling på hund? Biverkningar? Kostnad? Tog föräkringen något? Hur...
2 3
Svar
40
· Visningar
14 358
Senast: Beza
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med sin ena tass tidigare, slickat mycket på den och hoppat till på tre ben ibland. Nu har det varit bra så...
Svar
10
· Visningar
2 055
Senast: marsve
·
Hundhälsa VAD kan "noskvalster" heta pa Engelska?:confused:
Svar
5
· Visningar
647
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Igår var jag iväg på en lure coursing-tävling i Katrineholm och för ovanlighetens skull fick jag möjlighet att fotografera riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
2 152
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30