Inte_Ung
Trådstartare
Och äter en del Friskies kattmat också.Den får Eukanuba Adult 1-6 år att äta.
Men det är inte riktigt meningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och äter en del Friskies kattmat också.Den får Eukanuba Adult 1-6 år att äta.
Det är ju ganska så troligt med tanke på min i princip obefintliga erfarenhet av hundar.Av någon anledning så har I_U och hunden inte förstått varandra
Det var ju jätteskönt att få veta det.För det du beskrev är inget min hund skulle bli särskilt trött av..
Haha.Det framgår ganska tydligt.
Det är ju spåra som jag vill göra.De kraver mycket for att trotta ut hjarnan, men det allra basta ar nos ovningar som sparning, uppletande, eller liknande.
Det är ju spåra som jag vill göra.
Det är så oerhört häftigt vad hundar kan i det läget.
Och Husse vill ha en hund för att kunna spåra skadeskjutet vilt då det krävs vid den jakt han behöver utöva.
Men som jag skrev tidigare, ingen här verkar tycka att hunden har för mycket att göra så jag kör på.
I vinter kommer jag att behöva vara hemma mycket och har då tid för en massa aktiviteter med 4 tassar och en nos.
Ingen alls.Har du någon erfarenhet av spår med hund?
Som sagt, det där med Bukefalos är ett vinnande koncept.Spårhunden och lukterna är en väldigt bra bok, tex.
Nog för att det kan förekomma individuella skillnader, men annars är ju "alltid redo" ett signum för schäfern. Men jag håller med dig att om att det kan handla om att förstå varandra. Har man inte vanan att läsa hund kan det ju uppstå misstolkningar av vad den uttrycker.frågan om det kanske måste triggas igång en lust att jobba igen, dvs hitta rätt motivation.
Underbar inställning. Ni kommer ha så kul ihop, du o vovven.Tack, den skall omedelbart införskaffas.
Det är ju roligast att göra saker ordentligt och på rätt sätt.
Nog blir det slarvigt alltid.
Hunden stöter i saker och klumpar till det.
Långsammare kan det också gå.
Som sagt, det där med Bukefalos är ett vinnande koncept.
Tack, den skall omedelbart införskaffas.
Det är ju roligast att göra saker ordentligt och på rätt sätt.
Det kan jag lätt ordna.för att du och hunden ska få göra lite övningar tillsammans när någon expert tittar på er.
En ängslig hund som hela tiden behöver ha koll på sin omgivning så den inte blir uppäten
Det är en litet ängslig hund vad gäller att bli övergiven av sin flock.eller om den får massor med nya intryck på en gång.
Då så skall jag skaffa det också.viltspårsböckerna från Marita Calrsson
Tungläst är inte ett problem.Den boken är fantastiskt bra, men den kan nog vara lite tungläst, väldigt faktaspäckad
Det kan jag lätt ordna.
Sådana finns nära till hands.
Men nog kunde det vara roligt att gå en kurs också.
Det är ju som jag skrev alltid roligast att veta ordentligt vad man håller på med.
Det är en litet ängslig hund vad gäller att bli övergiven av sin flock.
Den har haft det jobbigt med flytten och allt som är nytt.
Tydligen så tog det hårt att bli av med sin förra familj.
Då så skall jag skaffa det också.
Tungläst är inte ett problem.
Jag är mycket intresserad av det hela även ur ett vetenskapligt perspektiv.
Hur hundar fungerar på alla plan då så att säga.
Med ditt öppna sinne o nyfikenhet tror jag att ni är på rätt väg.Det kan jag lätt ordna.
Sådana finns nära till hands.
Men nog kunde det vara roligt att gå en kurs också.
Det är ju som jag skrev alltid roligast att veta ordentligt vad man håller på med.
Det är en litet ängslig hund vad gäller att bli övergiven av sin flock.
Den har haft det jobbigt med flytten och allt som är nytt.
Tydligen så tog det hårt att bli av med sin förra familj.
Det har vi flera av.Som sagt så hade det nog varit bra om ni haft någon som kunde hund som hade kunnat titta lite på er jycke.
Jag kommer gjärna på en "full paid weekend" där Leon får dänga skiten ur er slyngel! Tyvärr besitterna han nog inte de egenskaperna som krävs.Något underviktig medelålders hund som förmodligen saknar den pondus som skulle behövas. Tänk om jag haft kvar Fähunden!Det har vi flera av.
Så det skall ordnas så fort som möjligt.
Det är ju trist både om vi missförstår varandra eller om den inte mår helt prima.