Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är övertygad om att vår hund kommer att göra oss till bättre människor.de har berört oss o gjort oss till bättre människor.
Härligt! Och det tyder att ni har en hund som kan konsten att koppla av när möjligheten ges vilket är guld värt! Bok tips har du redan fått så där har jag inte så mycket att tillägga!Hur som helst så är hundens och mitt lilla missförstånd utrett nu.
Vi satt helt enkelt och väntade på varandra.
Hunden har ett tålamod utöver det vanliga och väntade på mig.
Och jag väntade på att turbo-läget skulle infinna sig.
Jag höll upp halsbandet vid dörren och frågade den sovande hunden om den ville hänga med.
Den kom som skjuten ur en kanon och formligen flög in i halsbandet.
Bra på och av-knapp var det ja.
Det här blir bra.
Tack för all hjälp och alla goda råd hörrni.
Och alla roliga tips som jag har fått.
Böckerna skall inhandlas med det snaraste.
Måste bara få till ett PayPal-konto.
Jättetack för tipset.nått hörne hemma i trädgården där ni inte trampar runt flera ggr per dag
Ja eller hur!Och det tyder att ni har en hund som kan konsten att koppla av när möjligheten ges vilket är guld värt!
Och glöm inte att hunden inte får se när du gör rutan. Hämta den ist när den är färdig. Sätt ner en pinne i rutans ena hörn så du vet var du har den exakt.Jättetack för tipset.
Det blir morgondagens nöje, vi har egentid då hunden och jag.
Vi har en mycket stor trädgård med tillhörande fruktträdgård och där är det inte så ofta som vi går.
Annars så har jag helt tomma hagar och en hel del annan mark till mitt förfogande.
Plats är inte ett problem så att säga.
Skitkul att se fram emot.
Flera av oss har haft "once in a liftime dogs" Jag har haft 2 (båda var BCs), vet inte hur många @Migo m. fl. haft, men de har berört oss o gjort oss till bättre människor.
Att erkänna att Leon inte kvalat in gör mig till en inkompetent, okänslig hundägare. Självklart älskar jag Leon.
Det där ser väldigt bekant ut.Vad gäller trötthet, offknappar och aktiveringsbehov så spenderar mina hundar det mesta av sin lediga tid såhär:
Det kan jag tyvärr inte avslöja.
P.g.a. olika orsaker.
En orsak är var den kommer ifrån.
Absolut.Men du kan hitta på ett webalias åt den, så vi slipper kalla den "den" hela tiden.
I går så upptäckte jag att även sambon kallar hunden för Svarta Pilen.Jag kallar den för Svarta Pilen när den far fram.
I går så upptäckte jag att även sambon kallar hunden för Svarta Pilen.
Så då är det ju vedertaget som smeknamn.
Pilen har kommit ut ur sitt skal nu och har stulit både korvar och ben från köket.
Det känns bra faktiskt och friskt.
Både hungrig och trygg.
Ordningen får vi däremot ta itu med, men det är enklare.
Pilen blir bra! Jag kan avslöja att Huliganen har ett helt annat namn i verkligheten... Men Huliganen passar honom rätt bra.Absolut.
Jag kallar den för Svarta Pilen när den far fram.
Så Pilen borde bli bra?
Vi upptäckte det i tid och alla ben förpassades omedelbart till komposten, med lock.Var dock försiktig med ben! Råa går det bra, men tillagade ben kan bli farligt för hundmagar.
Det märktes ju väldig skillnad på förra gången och senaste gången när jag träffade Pilen och jag blev obligatoriskt lite försiktigt tuggad på. Innan du vet ordet av så kommer Pilen garanterat att bli en bushund, en jättegó bushund.I går så upptäckte jag att även sambon kallar hunden för Svarta Pilen.
Så då är det ju vedertaget som smeknamn.
Pilen har kommit ut ur sitt skal nu och har stulit både korvar och ben från köket.
Det känns bra faktiskt och friskt.
Både hungrig och trygg.
Ordningen får vi däremot ta itu med, men det är enklare.
Vad roligt att läsa hur mycket du tycker om er nye familjemedlem.Jag är övertygad om att vår hund kommer att göra oss till bättre människor.
Att få en sådan snäll och älskvärd hund är verkligen en gåva.