Sonic76
Trådstartare
Ah ska kolla detDe måste de vara pga gasolerna i husvagnarna. Var de iaf förr. Men ring och hör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah ska kolla detDe måste de vara pga gasolerna i husvagnarna. Var de iaf förr. Men ring och hör.
Tyvärr fick min långt över rekommenderad dos till slut, men det hjälpte inte ändåJag gav så mycket att hunden sov hela eftermiddagen och hela natten.
vi bor såpass bra att vi inte har särskilt mycket grannar (och hittills har ingen varit så dum-i-huvudet att de skjuter innan nyår)
Ja! Efter att ha bott på Hisingen med skjutande av olika slag, så är det här typ himmelriket för både mig och Svansson.Vilken lyx! Här tror man kriget har kommit, det är närmast ett kontinuerligt dån runt omkring.
(Och det regnar rester över huset och trädgården, jag sitter varje år med handen på brandsläckaren...)
Och okynnesskjutandet lär börja om ett par veckor, senast.
Ja mammas lilla corgi fick mer än dubbel dos. Fördelen med bensodiazepiner är att de är i stort omöjliga att överdosera så djur (eller människor) dör.Tyvärr fick min långt över rekommenderad dos till slut, men det hjälpte inte ändå
Jag vet dock många som blir hjälpta av Valerina Forte. Hunden blir inte trött, men ångest dämpas. Vet flera som vägrat gått, men som med detta vågar gå ut för rastning mm utan större problem. Dock måste man börja en/två veckor i förväg och trappa upp dosen.