Förmodligen då det är samma pris på den Det ska vara så lite enligt den svenska återförsäljaren - men det tycker inte jag i jämförelse med hur den är i vanliga fall.Jösses räknas den extravikten in som kött då??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen då det är samma pris på den Det ska vara så lite enligt den svenska återförsäljaren - men det tycker inte jag i jämförelse med hur den är i vanliga fall.Jösses räknas den extravikten in som kött då??
Har du pratat med norska kontoret? De tenderar att vara bättre än svenska...Förmodligen då det är samma pris på den Det ska vara så lite enligt den svenska återförsäljaren - men det tycker inte jag i jämförelse med hur den är i vanliga fall.
Nä har inte gjort det. Köpte bara 5 kg senaste gången. Just nu känns det ändå strunt samma då det blir mycket billigare för mig att köpa råvaror från Emmzo. Lite mer jobb då det fryses i fyrkanter (jag har små hundar) så jag får småtina och dela, men det känns mer värt att göra det.Har du pratat med norska kontoret? De tenderar att vara bättre än svenska...
Jag bad pojkvännen lukta på maten i helgen och han tyckte inte att det luktade särskilt dåligt Du får prova nångångJag är ju megakänslig men jag fixar ju oftast voh. Nordic går bra i burgare men inte i korv Men får kanske fodra med originalen när gubben är hemma då
Jag bad pojkvännen lukta på maten i helgen och han tyckte inte att det luktade särskilt dåligt Du får prova nångång