R
Raderad medlem 94602
Sv: HJÄLP MIG NU!!! min hund har blivit biten
Man reagerar bara på det negativa. inte på det som är positivt.
-Hunden är glad och viftar på svansen
-Äter och dricker som den ska
-Är stelkrampsvaccinerad
-Ägaren väder på de stenar hon kan för att få hjälp
-Ägaren tvättar och lägger tryckförband under tiden.
Sen ser jag ju var TS bor och eftersom jag bor i samma område så kan jag säga att här är inte direkt nära till närmsta akutvet. Har själv varit på Blå stjärnan på Hissingen akut och det är inte "bara" att ta sig dit. Jag har bil men ska man åka kommunalt får man helt enkelt vänta till bussarna börjar gå och det tar lång tid med buss plus byten. Under den väntetid som Ts hade tycker jag att hon försöker göra så gott hon kan.
Att skriva avliva hunden så den slipper lida om du inte har råd är grymt mot vem som helst och helt empatilöst.
Man reagerar bara på det negativa. inte på det som är positivt.
-Hunden är glad och viftar på svansen
-Äter och dricker som den ska
-Är stelkrampsvaccinerad
-Ägaren väder på de stenar hon kan för att få hjälp
-Ägaren tvättar och lägger tryckförband under tiden.
Sen ser jag ju var TS bor och eftersom jag bor i samma område så kan jag säga att här är inte direkt nära till närmsta akutvet. Har själv varit på Blå stjärnan på Hissingen akut och det är inte "bara" att ta sig dit. Jag har bil men ska man åka kommunalt får man helt enkelt vänta till bussarna börjar gå och det tar lång tid med buss plus byten. Under den väntetid som Ts hade tycker jag att hon försöker göra så gott hon kan.
Att skriva avliva hunden så den slipper lida om du inte har råd är grymt mot vem som helst och helt empatilöst.