skaffa *vakthund*

nu har ju tiden gått, rånarna blivit gripna och allt har lugnat ner sig. Jag e fortfarande sugen på att skaffa hund antingen en schäfer men utifrån träningsperspektiv alternativt en liten vovve som barnen kan vara delvis involverade i.

Fast en rottis ar himla kul att trana ... och inger precis den respect man kan vilja ha, bade fran sadana som kan hund, och de som inte alls kan nagot om hundar. De som tranar IPO, polis hundar och liknande fragar alltid innan de tar Mandy's koppel om hon ar okay med att nagon annan tar henne. De som inte kan hundar byter ofta sida pa vagen for att komma lite langre bort. De brukar ocksa vara radda for Diva for att hon skuttar och hoppar sa mycket :angel: :D

Fast en rottis ar himla kul att trana ... och inger precis den respect man kan vilja ha, bade fran sadana som kan hund, och de som inte alls kan nagot om hundar. De som tranar IPO, polis hundar och liknande fragar alltid innan de tar Mandy's koppel om hon ar okay med att nagon annan tar henne. De som inte kan hundar byter ofta sida pa vagen for att komma lite langre bort. De brukar ocksa vara radda for Diva for att hon skuttar och hoppar sa mycket :angel: :D

jag älskar rottisar ,men då jag vill slippa löp har två hanhundar och viss ganska många rottisar som har könsbunden aggressivitet känns det som ett dåligt val även om jag saknar rottishuvudet i knäet.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 497
Senast: Dopy
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 586
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka