F
Fruentimber
Jag tycker ni ska skapa en corgi-tråd, finns ju ett gäng här nu. Den kan förslagsvis heta "squids in space"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ni ska skapa en corgi-tråd, finns ju ett gäng här nu. Den kan förslagsvis heta "squids in space"
Jag tycker att alla ni med corgisar borde bli väldigt mycket bättre på att lägga in bilder!
Åh, du har träffat hunden? Berätta!Jag ska bara skriva på papper och hämta vovven först huliganen kommer i mellandagarna, tiden går sanslöst långsamt.
Tjo hoo vad kul:-)Jag ska bara skriva på papper och hämta vovven först huliganen kommer i mellandagarna, tiden går sanslöst långsamt.
Åh, du har träffat hunden? Berätta!
Grattis då! Låter toppenJag är sjukt kräsen, det är få hundar jag vill leva med. Men denna ett charmtroll, mjuk och rar, busig och känslig. Samma öron som vår älskade tant vi tog bort i oktober. Paraboler BARNET uttryckte det bäst " xx hoppade snällt på mig", vilket är bra betyg från ett BARN som likt sin Moder ogillar att bli hoppad på men helt plötsligt kändes det helt okej att få en hund i knät. Det känns som en rakt igenom snäll hund, som bonus snygg och bra kropp och vi gillade ägaren också.
Jag är KÄR lyckligtvis så även BARNET och den RINGMÄRKTE.
Både bilder och info! Följer tråden med spänning med tanke på att sambon hävdar att nästa hund (dvs om 5 år eller nåt) blir corgiJag tycker att alla ni med corgisar borde bli väldigt mycket bättre på att lägga in bilder!
Hur har det gått?Jag ska bara skriva på papper och hämta vovven först huliganen kommer i mellandagarna, tiden går sanslöst långsamt.
Åhh. Vilken sorglig nyhet.
Ja, det är fruktansvärt tragiskt.Åhh. Vilken sorglig nyhet.