Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MigoKan nog bli lite knepigt eftersom det då också ska bevisas att hanhundsägaren faktiskt visste om det...
Det finns det massa vittnen på, så det är inget problem...Kan nog bli lite knepigt eftersom det då också ska bevisas att hanhundsägaren faktiskt visste om det...
@Migo
Jag tänker att det som skulle kunna vara ett sätt att "bevisa" i ett sådant läge, är att maila och ha den informationen skriftligt (alltså att maila hanhundsägaren och informera om EPn). Då finns det ju iaf någon typ av skriftligt på att infon skickats.
Helt genomvidrigt!Hanhundsägaren blånekar vetskap om det, trots att det diskuterats öppet med denne om detta för bara några månader sedan. Som tur är är vi flera som gjort det på olika håll, så som vittnesmål blir det väl starkt.
Jag kan bara inte fatta att folk är så fullständigt jävla fräcka.
Helt genomvidrigt!
Just därför tänker jag skriftligt så hen inte kan påstå att hen aaaaaaldrig fått sådan info.
Ah, då blir det svårt. jäkla skitmänniskor som gör såntDet är ju lite sent nu när parningarna redan är gjorda...
Tipsa skatteverket.Hittar tre annonser från samma ägare/uppfödare om valpar under våren/sommaren. Jag har trott att det varit samma kull som nämns tre gånger, i tre olika annonser.. Men det verkar vara tre olika. Alla valpar kostar strax över 10000 och verkar vara ofödda än så länge.
Jag kan ha fel, men i sådana fall är det "bara" två kullar... Vilket ändå är två kullar förmycket...
50% BC/15% Pudel/35% Golden retriever
75%Golden retreiver/25%Pudel
75%Pudel/25%Golden retriever
Finns inget namn till annonserna, bara "Pudel", "Golden" och "Doodle". Och man måste maila som intressant till dem för att få nummer antar jag.Tipsa skatteverket.
Skärmdumpa o skicka till skatteverket.Finns inget namn till annonserna, bara "Pudel", "Golden" och "Doodle". Och man måste maila som intressant till dem för att få nummer antar jag.
Det menar dom inte? Vilken överraskning!När folk som äger en husky/schäfer korsning på 9 månader klagar på att den drar i kopplet och är hyper.
Kan du PMa annonsen?Såg en annons om en 10 v gammal vavva-valp innan idag..
"Då vissa anser att bara rika ska få köpa en hund, vilket inte jag håller med om. finns 2 alternativ. Bägge alternativen har chippning och undersökning.
Utan stamtavla 8000kr antingen kontant eller avbetalning om ni saknar betalningsanmärkning.
Ni som har bättre ställt och vill ha en hanhund för avel eller utställning säljes den med fin stamtavla för 12000 kontant.
Valet är erat"
Känns inte seriöst nånstans.
Vad säger SKK om sånt?
Vad säger SKK om sånt?
Gjort.Skärmdumpa o skicka till skatteverket.
Smuggelvalp/hund.Såg en annons om en 10 v gammal vavva-valp innan idag..
"Då vissa anser att bara rika ska få köpa en hund, vilket inte jag håller med om. finns 2 alternativ. Bägge alternativen har chippning och undersökning.
Utan stamtavla 8000kr antingen kontant eller avbetalning om ni saknar betalningsanmärkning.
Ni som har bättre ställt och vill ha en hanhund för avel eller utställning säljes den med fin stamtavla för 12000 kontant.
Valet är erat"
Vad säger SKK om sånt?
Såg också den, samt några i samma stil för 20000.Jag hittade en dvärgspets på 12 veckor som såldes för 23000! Den du. Självklart "chippad och registrerad i JBV".
Såg en annons om en 10 v gammal vavva-valp innan idag..
Valet är erat"
Vad säger SKK om sånt?