Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Varför i helvetes druttar man på fyrverkerier, raketer o smällare nu? Leon klättrar på väggarna o jag vill inte zonka honom med...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Är ni med och stödjer? Jag har lagt ut lockbete att jag skänker bort lektionstimmar när mina elever skänker pengar och hittills har vi...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/tog-vargen-bade-drevdjur-och-hund--20151215/ Inget batteri i pejlen o började leta efter...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 352
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tik har i två dagar haft något problem med magen och innan dess var hanen lite halvdålig så har trott att de fått någon magsjuka...
Svar
5
· Visningar
3 803
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa En dum incident har lett till att min yngsta hund gick från att ha patella ua på båda knäna till att ha patella medial grad 3 på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 773
Senast: Migo
·
Hundhälsa En litet fråga från en ny hundägare. Hur gör ni med kvällsmat när ni har någon aktivitet på kvällen? Just nu ger jag mat vid ca sju både...
Svar
14
· Visningar
1 489
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Är hundvakt, åt en bc grabb, 8 mån, och jag är kär. Helt överväldigad och vill inte lämna tillbaka honom! :love: Men, jag har hela...
2
Svar
24
· Visningar
1 817
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Återigen har jag börjat fantisera om att jag kanske någon gång skulle kunna få bli hundägare. För några år sedan slog jag det ur hågen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 499
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hej. Undrar bara om man brukar ha stödbandage på det brutna benet om det är "lagat" med platta och skruv? Lednära fraktur om det har...
Svar
10
· Visningar
2 054
Senast: Nirvana
·
Hundavel & Ras Sprang över rasen idag i min ständiga jakt på potentiell valp. Har aldrig hört talas om den innan men efter det jag läst verkar rasen...
Svar
18
· Visningar
2 831
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund Idag har min hund dragit hästarnas lunchhö på pulka. Han fattar snabbt och gillar att ha uppgifter. Vi värmer upp huset med tre kaminer...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag gillar att stoppa in diverse aktivering i våra vanliga promenader; till exempel stadgeträning, parkour, upplet, tricks eller vad som...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Det har ju varit schäfer, dobermann,dalmatin, chiuhaua , muskelhundar osv. Vad tror ni kommer bli populärt härnäst?och vilka raser har...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 297
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Jag har en malamute hane som lyckats skada sig på höger fram (mitt på betet) vi har varit hos veterinär och fått behandling och så klart...
2
Svar
22
· Visningar
4 490
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag har en kompis som har en Huntaway blandning (stavning?) hanhund, 3år gammal. Den hunden har fått några ep anfall, inte ofta, nu var...
Svar
12
· Visningar
3 007
Senast: Luleå
·
Övr. Hund Som en avknoppning på "Trendras-tråden" så kommer här en tråd om vilka hundsporter ni tror är på väg upp (och vilka är på väg ner)? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Is
·
Hundhälsa Hur vanligt är det? Är inte alls så påläst på rasen men har inte hört om det mer från än vän som haft det på båda sina. Typ som om...
Svar
11
· Visningar
7 017
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp att tänka. Jag har idag en skadad BC på 3,5 år som jag tävlar (tävlade?) inom brukset. Det är osäkert om hon...
Svar
9
· Visningar
1 132
Hundavel & Ras Jag har länge längtat efter hund. Nu kanske det är möjligt? Jag har ett nytt jobb som innebär att jag kan ta med hunden (kontorsjobb)...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag behöver någon att lufta lite tankar med. Jag är uppvuxen med hund, men inte haft någon egen när jag flyttat hemifrån, men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka